σημειωματαριο κηπων

Μαρτίου 7, 2011

επιφάνειες, αφάνειες, και εξαφάνειες εργασίας (τέως: orwell–and–texas history)

 

..

  

.

δλδ «orwell–and–texas–history» για
όσους μπήκαν λίγο νωρίτερα

φαίνεται λοιπόν ότι οι αιθέρες είναι άνω–κάτω καθώς η σεμνή δύση προφανώς ετοιμάζεται να παρέμβη υπέρ τών βομβαρδιζόμενων και σφαγιαζόμενων υπό τού ηγεμόνος εκ δυτικής (και ανατολικής) λιβύης – πράγμα που, φαίνεται επίσης ότι, επηρεάζει και τόν μικρόκοσμο τού web, τόν μεγαλόκοσμο τών βλογ, και τόν ελαχιστόκοσμο τών δικών μου, επίσης σεμνών, αναρτήσεων:

ήθελα από μέρες, στην πραγματικότητα μετά τήν (προ–προηγούμενη) ανάρτηση, αυτήν με τά ποιήματα και τά βίδεα τής αχμάτοβα στο τέλος, να αναρτήσω και μια διευκρίνιση – επιπλέον τού απντέϊτ που έκανα – για τό ότι κάποια βίδεα, ενώ ενσωματώθηκαν αρχικά κανονικότατα στο ποστ, ύστερα από λίγο εξαφανίστηκαν…

και, πράγμα πολύ ενοχλητικότερο, διαπίστωσα ότι είχαν εξαφανιστεί επιλεκτικά και βίντεα από προηγούμενες αναρτήσεις 

πριν απ’ όλα όμως ήρθα σε επαφή με τήν (εξυπηρετικότατη και από τό παρελθόν) ομάδα βοήθειας τής γουώρντπρες για να αισθάνομαι κάπως ενημερωμένη: ήξερα ότι αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα η γ.π., γιατί πριν λίγες μέρες τό βλογ (μου) (αλλά όπως έμαθα και άλλα) σταμάτησαν εν μέρει να λειτουργούν πλήρως: για τήν ακρίβεια εμένα, για κάποια λεπτά (ούτε μισάωρο), εξαφανίστηκε τό μισό sidebar κάτω…

και χτες μπαίνοντας και περιδιαβάζοντας τό buzz, τό οποίο πολύ εσχάτως ανακάλυψα και τό κάνω πολύ κέφι γιατί μαθαίνω πολλά και διάφορα, βρήκα εδώ αυτήν τήν ενημέρωση

 

λοιπόν, ελπίζω όλα να διορθωθούν σύντομα και ο κακοήθης που έκανε τήν επίθεση στους οικοδεσπότες μας (και οικοδέσποινες ασφαλώς) να τιμωρηθεί όπως τού αξίζει… τό ότι επιτίθενται στη γ.π. σημαίνει ότι σε κάτι ενοχλεί η τόση κίνηση, κι εγώ με τή διεστραμμένη μου λογική τό βλέπω ότι καλό είναι (φτάνει να μη μάς γκρεμίσουν τούς κόπους μας – και τά περίφημα γραφτά μας…) – Όμως

τά δικά μου τά προβλήματα δεν ήταν μόνο αυτά, τελευταίως: εδώ και καιρό έχω εκνευριστεί πολύ με τήν vodpod, ξέρετε αυτήν τήν συνεργαζόμενη εταιρεία που μάς δίνει τή δυνατότητα να ανεβάζουμε βίδεα στήν διπλανή στήλη (εγώ τό σύνεργο αυτό τό ‘χω ονομάσει όπως ίσως ξέρετε petitcreiu/μπαρ/σινεμά: στην αρχή όλα έβαιναν καλώς, και μια φορά μάλιστα που είχε εξαφανιστεί η δυνατότητα να κάνω edit, έγραψα και μού απάντησαν (είχαν αλλάξει κάποιες λειτουργίες κι εγώ δεν είχα ενημερωθεί – δεν διαμαρτυρήθηκα τότε περαιτέρω, σκέφτηκα καινούργιοι είναι, κι αφού μέ βοήθησαν να βρω τόν καινούργιο τρόπο για έδιτ, «έχει καλώς».) Εσχάτως η λειτουργία τού έδιτ έχει πάλι ακυρωθεί ή αλλάξει ή δεν ξέρω τί διάολο άλλο, τούς ξανάγραψα, κι αυτή τή φορά απάντηση δεν πήρα: τό θεώρησα και προσβλητικό, είναι σα να μού λένε είσαι βλάκας, που είμαι σίγουρα, αλλά οφείλουν να τό αποσιωπούν και να μέ βοηθάνε να φανώ εξυπνότερη (προς τό παρόν φάνηκα εξυπνότερη κάνοντας μία γκάφα: στην προσπάθειά μου να βρω τρόπο να προσθέσω νέα βίντεα, και να κάνω και edit, άνοιξα χωρίς να τό καταλάβω νέα σελίδα)

έχω όμως κι ένα κανάλι στο youtube (τήν ιστορία τής ζωής μου σάς λέω σήμερα όπως έχετε καταλάβει): τό κανάλι αυτό βρίσκεται εν υπνώσει και δεν έχω κάνει ακόμα τίς μεταφορτώσεις που λογαριάζω να κάνω (κάποτε), λειτουργεί όμως κανονικότατα με τίς επιλογές μου από άλλα κανάλια – επιπλέον δε, μέ ενημερώνει κάθε τόσο και για μεταφορτώσεις άλλων που «μπορεί», λέει, «να μέ ενδιαφέρουν με βάση τίς ώς τώρα προτιμήσεις μου» (εξυπηρετικότατοι δεν μπορώ να πω).  Σήμερα λοιπόν μού ‘χαν έτοιμο στο πιάτο ένα βίδεο γλωσσολογικού (και φιλοσοφικού) (άμα και λογοτεχνικού) ενδιαφέροντος από αμερική πλευρά – πιο ειδικά από τό τέξας: μ’ άρεσε, αλλά δεν τό ήθελα για τό youtube, τό ήθελα για τό vodpod, να βρίσκεται κοντύτερα στο βλογ μου, εδώ δηλαδή: τί τό ‘θελα να τό θέλω; μόλις τό έκανα έδιτ στο καταραμένο νέο vodpod – που βρίσκεται αν ανοίξετε τό παλιό petitcreiu και πατήσετε πάνω simiomatario που λέει – κι ενώ νόμιζα ότι όλα είναι μια χαρά, ανακαλύπτω γυρίζοντας στην πρώτη σελίδα τού βλογ, ότι έχει στρατοπεδεύσει σαν ποστ και με τίτλο κιόλας (αυτό τό «τέξας κλπ» που’χα δώσει ως τίτλο στό βίδεο) (και με κείμενο τήν περιγραφή μου για τό edit): είχε βάλει ακόμα και tag και category, διαλέγοντας μόνο του ό,τι έκρινε σωστότερο! και τό χειρότερο; δεν μπορούσα να τό αφήσω ως ποστ, γιατί δεν μ’ άφηνε να τού διορθώσω και τίποτα – τού πάτησα κι εγώ ένα delete κι εξαφανίστηκε…

μπα : ευσεβείς πόθοι ανθρώπου, ανίδεου περί τά τεχνολογικά: αναγνώστες πρόλαβαν και μπήκαν (έχει γραφτεί στην κίνηση) και στον ρήντερ μου έχει κατσικωθεί  – κατά τό προσφυώς και φιλοζωικώς λεγόμενο:

μια καθαρά δευτέρα που είναι να ιντερνετιστεί, ας ιντερνετιστεί: εξάλλου μ’ ένα σμπάρο πολλά τρυγόνια, διότι μ’ αυτή τήν ευκαιρία εξηγήθηκα και για τά υπόλοιπα (κι άμα πάτε σε προηγούμενες αναρτήσεις όπου μιλάω για βίντεα, και βίντεα δεν βλέπετε, θα ξέρετε τώρα ότι δεν φταίω εγώ – στο μέλλον θα προσπαθήσω, σύμφωνα με τήν υπομονετικότατη βοήθεια τού support team να τά επαναφέρω πάντως)

και ως κερασάκι στην τούρτα νά και τό βίδεο: (όπως καταλάβατε ούτε αυτό εμφανίζεται στο ποστ τώρα, δέστε το λοιπόν απ’ τόν σύνδεσμο:) απολαύστε χριστιανικόν φονταμενταλισμό αμερικανικού τύπου που προχωράει σε «ιστορικές αναθεωρήσεις» διορθώνοντας τή γλώσσα πάνω απ’ όλα: όπου, λέει, γραφόταν μέχρι τώρα «ιμπεριαλισμός», τά παιδιά πρέπει να μαθαίνουν άλλη λέξη, «επεκτατισμός» ξερωγώ, και όπου διάβαζαν «προπαγάνδα» τώρα θα διαβάζουν λέει «δημόσια εκπαίδευση»: εδώ δεν είναι θέμα βέβαια (κατά τή γνώμη μου) αν είναι εύστοχες ή άστοχες οι μεταγραφές – μπορεί να ‘ναι και ευστοχότατες : αλλά τούς τεξανούς δεν τούς ενδιαφέρει (πιστεύω) αυτό: ενδιαφέρονται να αποκαθάρουν τά σχολικά βιβλία από ορισμούς φορτισμένους, πολιτικά ιδεολογικά φιλοσοφικά και λοιπά…

και τό πιο ενδιαφέρον; εκδοτικοί οίκοι (και συγγραφείς συνεπώς) προσαρμόζονται ήδη, για να πουληθούν τά βιβλία τους στα σχολεία

βέβαια, ένα καλό είναι ότι τουλάχιστον γίνεται (ακόμα) κάποια (όποια) συζήτηση – ο όργουελ είχε προβλέψει ότι οι αλλαγές (στη γλώσσα, όπως και στις φωτογραφίες τού στάλιν και τών άλλων) θα συμβαίνανε νυχτιάτικα…

 

update : όπως βλέπετε τό πρόβλημα με τά βιντεοανεβάσματα λύθηκε – έκανα ένα απντέϊτ και στο ποστ ‘ζίζεκ/αχμάτοβα’ όπου είχα διαπιστώσει για πρώτη φορά τήν ανωμαλία

       

8 Σχόλια »

  1. Ti ωραιο, βατό ,κατανοητο κειμενο για μενα τον απλοικο ανθρωπο::))
    και καθολου μα καθολου αριστερο:::))))

    Χαρη μου φιλια πολλα πολλα ! Η λυση ειναι μια και ειναι απλη ελα στην blogspot!

    Tωρα για τα σχολικα βιβλια τι να σου πω.. φοβαμαι αν γινουν πραγματικοτητα αυτα που λες ..τι θα γινει
    μια που σου θυμιζω οτι τα ελληνικα σχολικα βιβλια ειναι απηλλαγμενα απο οτιηποτε πια χριστιανικο και εθνικο ως συμβολο ενω το να κανεις οποιαδηποτε αναφορα σε αυτα σημαινει πως εισαι αναχρονιστικος, εθνικιστης και τουλαχιστον παιδι του Καρατζαφερη…

    μονο που ο λαος που δεν σεβεται την ιστορια του και ο λαος που βαζει μπροστα τις ιστοριες των αλλων λαων
    – και τις θρησκειες ..ειναι λαος προ πολλου πουλημενος και αδικαιολογητος χωρις εθνικη συνειδηση .

    Ολοι αυτοι που στο ονομα του εκσυγχρονισμου, και της παγκοσμιοποιησης κανουν τους συγγραφεις γεμιζοντας τα αναγνωστικα με γλυκαναλατα κειμενα που τον μονο σκοπο που εχουν ειναι να απαλειψουν την ιστορικη συνειδηση των παιδιων και των εφηβων και να αποπροσανατολισουν ολοκληρη την νεα γενια κλεβοντας την ταυτοτητα το μονο που καταφερνουν ειναι να φτιαχνουν ελληνες «μαιμού » οι οποιοι στις πρωτες δυσκολιες δεν θα εχουν καμια ηθικη και εθνικη βαση μια που το σχολειο εχει χασει την ουσια
    και προσπαθει να αναλαβει την …διαφωτιση!

    -Μια φιλη μιας Μελεκ!

    (σματςςςςςςςςςς)

    Σχόλιο από Tali — Μαρτίου 7, 2011 @ 7:58 μμ | Απάντηση

  2. συγγνωμη λιγι , τωρα που το σκεφτομαι , ο γλυκυτατος εκεινος νεος, ο τεχνικος του μπλοκακιου τι απεγινε? Τον αποθανατε αγαπητη????

    Σχόλιο από Tali — Μαρτίου 7, 2011 @ 8:00 μμ | Απάντηση

  3. γεια σου Τάλι 🙂 (δεν ξέρω γιατί σού έβαλε σε αναμονή τό σχόλιο – ίσως σε θεώρησε καινούργια για τον καινούργιο χρόνο! 😆 )

    ξέρω όμως γιατί ήρθες τόσο ορμητική και ορεξάτη, τό ψύχος σε δυναμώνει εσένα 😉

    πάντως όπως θα είδες στον σύνδεσμο μες στο ποστ, απ’ την γουώρντπρες φοβούνται ακόμα και σαμποτάζ για πολιτικούς λόγους («…This is the largest and most sustained attack we’ve seen in our 6 year history. We suspect it may have been politically motivated against one of our non-English blogs but we’re still investigating and have no definitive evidence yet.»)

    (η υπογράμμιση δική μου – ελπίζω να μην εννοούν κάνα ελληνικό βλογ – και ειδικά το δικό μου 👿 – )

    εγώ πάντως δεν σκέφτομαι να μεταφερθώ (άλλωστε αν ήταν να μεταφερθώ θα κατέφευγα στο παλιό μου – btw σε κείνο ήταν ο τεχνικός που λες, κυρία μου)

    απλώς βρίσκομαι ακόμα σε ανταλλαγή μειλιών μαζί τους (με τό εξυπηρετικότατο support team που διαθέτουν – αλήθεια εσείς στον μπλόγκερ έχετε τέτοια ωραία πράγματα; 😀 ) ώστε να καταλάβω γιατί δεν εμφανίζονται ή σβήνονται τα βίδεα που ενσωματώνω… Κάτι έχει αρχίσει να ξεκαθαρίζει στην ατμόσφαιρα…

    φιλιά (εγώ πάντως σε επισκέπτομαι προς το παρόν σιωπηλή 😦 )

    Σχόλιο από χαρη — Μαρτίου 7, 2011 @ 9:50 μμ | Απάντηση

  4. υγ: όσο για τά περί απλοϊκών και κατανοητών τ’ ακούω βερεσέ! : είπαμε, κάνει ψοφόκρυο (κι εδώ κι εκεί) κι εσύ έχεις όρεξη για αστεία 😀 (αλήθεια πού είσαι τώρα; σε τίποτα καραχιονισμένες βουνοκορφές;)

    Σχόλιο από χαρη — Μαρτίου 7, 2011 @ 9:55 μμ | Απάντηση

  5. ειμαι σπιτι , εχει απαισιο καιρο , ιχνος χιονιου αυτο με δυναμωνει …απο το κακο μου ..το οτι το ψυχος κατεβηκε στην Αθηνα και το χιονι πηγε στη Θασο ..ελεος!!!!!

    χχχχχχχ

    Σχόλιο από Tali — Μαρτίου 7, 2011 @ 11:49 μμ | Απάντηση

  6. θα μπορούσα να στον στείλω όλο πίσω βέβαια (τον καλό μας τον καιρό) – αλλά οι ουρανοί (συνήθως) εμένα δεν μ’ ακούνε: και με τόν αέρα που’χει αυτή τή στιγμή ειδικά, βέβαια πού να μ’ ακούσουν

    (κάνε κουραγιο θά’ρθει άσπρη μέρα και για κει! 😀 )

    xxx

    Σχόλιο από χαρη — Μαρτίου 8, 2011 @ 12:46 πμ | Απάντηση

  7. για τα «τεχνικά» μην ανησυχείς υπάρχουν και χειρότερα, γι’ αυτό μείνε στη wordpress:

    Blogspot τέλος στην Τουρκία

    τώρα, για την «προπαγάνδα» και τη «δημόσια εκπαίδευση» εγώ θα πρότεινα τη διπλή ονομασία: «δημόσια εκπαίδευση-προπαγάνδα»

    θα τα ξαναπούμε, πάλι τρέχοντας περνάω από τους κήπους 😦

    Σχόλιο από Post.Scriptum.Inter-Action. — Μαρτίου 8, 2011 @ 10:09 μμ | Απάντηση

  8. να ‘σαι καλά βρε psi-a 🙂 που μ’ έκανες να γελάσω με τή διπλή ονομασία 😆 😆 😆 (περιττό να σού πω πόσο συμφωνώ)

    ναι, κάτι έμαθα για τή blogspot!

    (εσύ μού έγραφες τήν ώρα που εγώ πάλευα με τά σατανικά βίδεα!)

    θα τά πούμε μήν τρέχοντας ελπίζω κάποια στιγμή…

    Σχόλιο από χαρη — Μαρτίου 8, 2011 @ 11:13 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

