σημειωματαριο κηπων

Νοέμβριος 30, 2010

πρέπει οπωσδήποτε να σκοτώσουν κάποια ; shahla αντί sakineh – αύριο τό πρωί ; { + update : ναι, τήν κρέμασαν σήμερα τό πρωί } (και η ανακοίνωση τής επιτροπής κατά τών εκτελέσεων) : 4 δεκεμβρίου οι διαδηλώσεις σ’ όλον τόν κόσμο…

 

     

 

 

πριν λίγη ώρα η mina ahadi ενημέρωσε τά διεθνή μέσα,
και όποιον άλλον ενδιαφέρεται, ότι πήρε τηλεφώνημα τής
(επί 8 έτη μελλοθάνατης) shahla jahed από τή φυλακή :
«μέ κρεμάνε αύριο» :

 

 

   

   

 

 

οι σύνδεσμοι είναι εδώ εδώ  εδώ και εδώ

ας κάνουμε ό,τι μπορούμε, αν μπορούμε να κάνουμε τίποτα …

(προσωπική παράκληση σε όσες έχουν τουήτ κλπ να επιληφθούν, γιατί εγώ δεν τά διαθέτω αυτά τά σύνεργα…)

 

 

 

   

           

 

περιττά όλα τώρα : η κοπέλα απαγχονίστηκε (σε τελετή που είχε οργανώσει η οικογένεια τού θύματος) σήμερα τό πρωί

εδώ , εδώ , εδώ και εδώ

 

και εδώ η (σημερινή, 2 δεκεμβρίου) ανακοίνωση τής διεθνούς επιτροπής κατά τών εκτελέσεων 

 και εδώ η ανακοίνωση για τίς διαδηλώσεις (κατά τών εκτελέσεων) που οργανώνονται στο ιράν και τόν υπόλοιπο κόσμο μπροστά στις ιρανικές πρεσβείες

«μέ κρεμάνε αύριο» :

 

Advertisements

9 Σχόλια »

  1. θα το πω κι ας με λιθοβολίσετε…
    διάβασα το ποστ σου με αγωνία γι’αυτήν την ‘καινούργια’ περιπτωση.
    είμαι εναντίον της βίας εντελώς, με ανακατεύουν όλα αυτά
    και με αγριεύουν οι φυλές που δεν τόχουν σε τίποτα.
    όμως
    έκανα μια σκέψη.
    οι άνθρωποι όλοι αυτοί έχουν μάθει να ζουν ΕΤΣΙ.
    πώς θα μας φαινόταν να έχουν ‘αποψη’ οι άραβες στις δικές μας συνήθειες ?
    να μαζεύουν υπογραφές για τα δικά μας ήθη και έθιμα ?
    να βάλουμε και μεις μπούργκα? να κλειδώσουμε τα κορίτσια ?
    μου θύμισε λίγο (παράδειγμα) το κακό που έχουν κάνει οι ιεραπόστολοι μυώντας τους αφρικανούς στα δικά μας πρέπει. τον φόβο του θεού, την κάλυψη του σώματος, πολλά.
    ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ δεν είναι το ίδιο!
    απλά το σκέφτηκα και το λέω.

    …είναι και 6μιση το πρωί :))))

    καλημέρα χάρη μου
    χχχχχχχχχχχχχχχχχ

    Σχόλιο από maya — Δεκέμβριος 1, 2010 @ 6:58 πμ | Απάντηση

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Zapiski, Σταυρούλα . Σταυρούλα said: πρέπει οπωσδήποτε να σκοτώσουν κάποια ; shahla αντί sakineh – αύριο τό πρωί ;: http://t.co/PDkyNGP […]

    Πίνγκμπακ από Tweets that mention πρέπει οπωσδήποτε να σκοτώσουν κάποια ; shahla αντί sakineh – αύριο τό πρωί ; « σημειωματαριο κηπων -- Topsy.com — Δεκέμβριος 1, 2010 @ 4:46 μμ | Απάντηση

  3. καλημέρα Μάγια! 🙂

    μα κανείς δεν πρόκειται να σε λιθοβολήσει 😥

    ο προβληματισμός σου υπάρχει ευρύτερα, και τον ξέρω : όμως πρέπει να γίνει η διάκριση (νομίζω) πως εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με παραδόσεις (που, ούτε κι αυτές μπορει να μένουν στο απυρόβλητο, κατά τη γνώμη μου, αν είναι παραδόσεις στην καταπίεση (ενός μέρους έστω τού πληθυσμού) (στην καταστολή και στη βία και στον θάνατο) : στη «δύση» υπήρξαν τέτοιες παραδοσεις (και υπάρχουν ακόμη σε ορισμένα (πολλά) θέματα – ο κάθε φύσεως ρατσισμός πχ, είτε εναντίον τών γυναικών είτε τών ομοφυλόφιλων είτε τών εβραίων είτε εναντίον τών φτωχών (αυτός κι αν είναι ρατσισμός… κάποτε οι «δούλοι» θεωρούνταν, μαζί με τις γυναίκες, ότι δεν έχουν καν ψυχή – κι αυτό είναι «παράδοση» τής δικιάς «ένδοξης» αρχαιότητας-) είτε εναντίον άλλων ανυπεράσπιστων, όπως τα παιδιά και τά ζώα) και είναι παραδόσεις αιώνων, αλλά αν τις παίρναμε ως «ιερές και απαραβίαστες» δεν θα’χε γίνει και καμιά, ούτε γαλλική ούτε άλλη, επανάσταση και θα’χαμε ένα προβληματάκι νομίζω, και εσύ κι εγώ) – αλλά τουλάχιστον τη θανατική ποινή την έχουν καταργήσει τα περισσότερα κράτη (και οικτίρουμε τις ηπα που δεν την έχουν καταργήσει, και θυμώνουμε εξίσου (εγώ τουλάχιστον θυμώνω πολύ…) με την κίνα, που συναγωνίζεται το ιράν σε αριθμό εκτελέσεων κάθε χρόνο…)

    θα μπορούσαμε να συζητάμε βέβαια επάπειρον για το θέμα τής θανατικής ποινής αλλά κατά τη γνώμη μου μια εξαιρετική διατύπωση προέρχεται από έναν ποιητή (τον καβάφη): σε κάποιο πεζό του είχε γράψει (κατά προσέγγιση τώρα στο λέω:) «είμαι κατά τής θανατικής ποινής γιατί είναι ο πιο φριχτός φόνος: σε κάθε άλλον φόνο, το θυμα διατηρεί μέχρι τέλους μια ελπίδα ότι μπορεί να σωθεί – ακόμα και στον πόλεμο : στην εκτέλεση ενός ανθρώπου από το κράτος το θύμα δεν έχει καμία ελπίδα, ζει με την απόλυτη βεβαιότητα ότι θα τον σκοτώσουν, κι αυτό είναι φριχτό»

    (την κεντρική ιδέα τής σκέψης τού καβάφη σού είπα όπως μού ‘μεινε (βρίσκεται κάπου στα «πεζά» του, έχει εκδοθεί) και με εκφράζει απόλυτα: μόνο ένας ποιητής, και μάλιστα ομοφυλόφιλος, θα μπορούσε να έχει τέτοια διαυγή και ενορατική γνώση τής απελπισίας – τού ανθρώπου που, κλεισμένος σ’ ένα κελί, περιμένει χωρίς ελπίδα, να τον σκοτώουν…)

    για να μην μπλέξουμε με το κατά πόσον μπορεί να είναι και αθώος, και να μην έχει κάνει καν φόνο αυτός ο άνθρωπος…

    οι περιπτώσεις τών γυναικών αυτών στο ιράν (και έχουν υπάρξει και άλλες, και φόνοι ομοφυλόφιλων αντρών και φόνοι παιδιών, κοριτσιών και αγοριών, και 9 και 16 χρονών, και φόνοι αντρών- δυστυχώς δεν έχω τήν δυνατότητα να τις παρακολουθώ και να τίς αναδεικνύω όλες – αλλά όποιος πάει στους συνδέσμους που βάζω θα βρίσκει εκεί πολλές πληροφορίες) αυτές οι περιπτώσεις λοιπόν είναι ιδιαίτερα ενδεικτικές, γιατί πρόκειται για καθαρό μισογυνισμό και για καθαρό θρησκευτικό μίσος, εκ παραλλήλου, κατά τού έρωτα : πρόκειται μ’ άλλα λόγια για γυναίκες ερωτευμένες, που δεν σκότωσαν κανέναν (καθ’ όλα τα φαινόμενα) κι όμως, και μόνο το ότι υπήρξαν ερωτευμένες εκτός γάμου είναι αρκετό για να τις εκτελέσουν…

    στη σελίδα αυτή εδώ υπάρχουν τά βίντεο (κάτω-κάτω) από τη δίκη τής shahla : αν βαριέσαι να τα δεις όλα, δες τουλάχιστον το τελευταίο – και θα καταλάβεις τι εννοώ

    επίσης αν πας στον τελευταίο (νομίζω) από τούς 4 συνδέσμους που έδωσα εδώ (χτες τ’ ανέβασα όλα πολύ βιαστικά και δεν πρόλαβα να γράψω τίποτ’ άλλο – συνεπώς σ’ ευχαριστώ κιόλας που με τήν παρέμβασή σου μού’δωσες την ευκαιρία να εξηγήσω λίγο την άποψή μου) θα δεις ένα πολύ καλό κείμενο από κάποιον (ιρανό αντιφρονούντα) σχετικά με όλ’ αυτά – και με την δίωξη κατά τής shahla

    (το πιο σημαντικό κατά τη γνώμη μου είναι πως η δίκη – μολονότι, επειδή επρόκειτο για διασημότητες στο ιράν – αυτός ποδοσφαιριστής, αυτή ηθοποιός – είχε πάρει μεγάλη δημοσιότητα, και βιντεοσκοπηθηκε κιόλας (!) – ήτανε όργιο αυθαιρεσίας και απόκρυψης στοιχείων : για παράδειγμα, το θύμα βρέθηκε να έχει βιαστεί πριν τον φόνο! κλπ κλπ …(ως γνωστόν οι γυναίκες, όσο κι αν δαιμονοποιούνται, σπέρμα ακόμα δεν διαθέτουν…)

    αλλά λυπάμαι που τα λέμε όλ’ αυτά και η κοπέλα μπορεί να κρέμεται ήδη από κανένα γερανό

    σ’ ευχαριστώ όπως σού’πα για την παρέμβαση, μού’δωσες την ευκαιρία να εξηγήσω λίγο τα πράγματα από τη μεριά μου (έχω δεχτεί επίθεση – σε άλλο βλογ – για το ότι δεν ασχολούμαι με όλα τα εγκλήματα που κανει το ιράν : δεν θα μού’φτανε να κάνω τίποτ’ άλλο – και αν έπιανα και την κίνα (όπως θα’θελα να την «πιάσω» κάποια στιγμή)…

    να’σαι καλά και να ζωγραφίζεις 🙂

    Σχόλιο από χαρη — Δεκέμβριος 1, 2010 @ 5:31 μμ | Απάντηση

  4. γεια σου χαρη
    θαθελα η υπογραφη μου να ειναι το κουταλακι που θα σκαβει το τειχος της φυλακης τους

    Σχόλιο από aspasia — Δεκέμβριος 1, 2010 @ 7:48 μμ | Απάντηση

  5. άσπα το’πες παραπάνω από τέλεια!

    (και μακάρι να’μαστε πολλά κουταλάκια)

    να’σαι καλά
    (να πω τώρα «και να ζωγραφίζεις»;;; θα φανεί κάπως, αλλά έτσι είναι: και να ζωγραφίζεις ! 🙂

    τα φιλιά μου (και στις δύο – το ξέχασα παραπάνω αλλά είμαι κι εγώ κάπως σήμερα)

    με την ευκαιρία : να ευχαριστήσω τις δυο υπαίτιες των τουήτ / κι αυτό κουταλάκι είναι /

    Σχόλιο από χαρη — Δεκέμβριος 1, 2010 @ 8:26 μμ | Απάντηση

  6. Αυτή τη φορά ούτε εγώ άκουσα τίποτα νωρίτερα. Δώθηκε πολύ λιγότερη δημοσιότητα στην υπόθεση της εκτελεσμένης σε σχέση με την Σακίνε. Υποθέτω αφ’ ενός επειδή ο τρόπος εκτέλεσης θεωρήθηκε σχετικά «ανθρωπιστικός» (σε σχέση με το λιθοβολισμό) και αφ’ ετέρου επειδή η διεθνής κοινή γνώμη ήταν εστιασμένη στο θέμα Wikileaks.

    Στο μεταξύ, στην μεταπινοτσετική Χιλή στείρωσαν » αυτεπάγγελτα» φορέα του AIDS μετά από τον τοκετό της και ενώ ήταν σε αναισθησία. Δεν το συσχετίζω με το θέμα της ανάρτησης αλλά νομίζω είναι ενδεικτικό πως και οι δυτικές (ή δυτικότροπες) κοινωνίες μάλλον κάνουν βήματα προς τα πίσω τελευταία – προς το συντηρητισμό και τον περιορισμό ατομικών δικαιωμάτων και ελευθεριών δηλαδή. Και ασφαλώς η κρίση δε βοηθάει αφού… πρώτα το στομάχι και μετά η ηθική. Με το στομάχι άδειο είμαστε πιο εύκολα διατεθημένοι να θυσιάσουμε την ηθική, μαζί με την ελευθερία.

    Σχόλιο από tsalapeteinos — Δεκέμβριος 6, 2010 @ 12:42 πμ | Απάντηση

  7. πολύ σωστά Τσαλ, έτσι είναι, έτσι πιστεύω κι εγώ… στη φτώχεια ποντάρουν για μεγαλύτερες καταστολές ώσπου να καταλάβουν ότι η φτώχεια προκαλεί και τις μεγαλύτερες εξεγέρσεις…

    σ’ ευχαριστώ για το βίντεο (φριχτές ιστορίες)

    Σχόλιο από χαρη — Δεκέμβριος 6, 2010 @ 4:46 μμ | Απάντηση

  8. ‘έχω δεχτεί επίθεση – σε άλλο βλογ – για το ότι δεν ασχολούμαι με όλα τα εγκλήματα που κανει το ιράν’- I don’t get it, really.

    Σχόλιο από denizen of the deep — Δεκέμβριος 11, 2010 @ 1:55 πμ | Απάντηση

  9. να σού πω την αλήθεια ούτε εγώ αλλά ποιες είμαστε μεις να πρέπει να τα καταλαβαίνουμε όλα
    🙂

    Σχόλιο από χαρη — Δεκέμβριος 11, 2010 @ 3:24 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Blog στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: