σημειωματαριο κηπων

31 Ιουλίου 2010

συνέχεια καλοκαιρινού εφιάλτη : τώρα η αγχόνη απ’ τήν περσία

 

 

  

νομίσαμε ότι θα ντραπούνε ή ότι θα διστάσουν οι φανατικοί μισογύνηδες δικτάτορες τού ιράν μπροστά στην παγκόσμια κατακραυγή ; (τίς υπογραφές που μαζεύτηκαν, και μαζεύονται, ή τίς διαδηλώσεις που έγιναν σε παγκόσμιο επίπεδο) ;

όχι, δεν θα διστάσουν, λένε τά νεότερα δυστυχώς, να δολοφονήσουν τήν Sakineh Mohammadi Ashtiani (και όποιαν άλλη βέβαια γουστάρουν, έτσι για τό γαμώτο τής «ηθικής» τους) : θέλουν οπωσδήποτε φαίνεται να τή σκοτώσουν τήν sakineh : τώρα τής φορτώνουν και φόνο – ενώ δεν είναι ένοχη πιθανότατα ούτε για τή μοιχεία που τής καταλόγισαν, και για τήν οποία άλλωστε ήδη θεοτικώς και ηθικοπρεπώς τιμωρήθηκε με τό βασανιστήριο τής μαστίγωσης…

όπως επιπλέον διάβασα σε κάποιον απ’ τούς συνδέσμους που υπάρχουν στις, άφθονες διεθνείς και ελληνικές, σχετικές σελίδες (αλλά δεν μπόρεσα να τόν ξαναβρώ… είναι και η ζέστη… είναι και η δυσθυμία και η δυσφορία και η απόγνωση εντέλει μεσοκαλοκαιριάτικα…) (τό βλέπετε όμως «καλά» στο βίντεο που έβαλα πάνω–πάνω και θα τό βλέπατε «καλύτερα» σ’ αυτό τό βίντεο που δεν εννοεί ν’ ανέβη : δέστε το λοιπόν αυτό κατευθείαν από τό youtube : και προσέξτε κυρίως από τό 4ο λεπτό και μετά) στο ιράν ο απαγχονισμός γίνεται με σατανικά οδυνηρό τρόπο : υψώνουν τήν αγχόνη μ’ έναν γερανό και τό θύμα μπορεί να κάνει και 45 λεπτά να ξεψυχήσει… (θαυμάστε επίσης τά θριαμβευτικά ουρλιαχτά τών πιστών τήν ώρα που ανυψώνεται ο γερανός) (απ’ ό,τι κατάλαβα και από άλλα συναφή βίντεα που αναγκάστηκα με αφάνταστη δυσφορία, και θλίψη, αυτές τίς μέρες να δω – μαζί με τή γυναίκα (στο κέντρο) αριστερά και δεξιά της τά δύο αγόρια που κρέμονται απαγχονίστηκαν διότι κατηγορήθηκαν για ομοφυλοφιλία – σάς φέρνει τίποτα συνειρμούς από τά δικά μας θρησκευτικά όμως αυτή η εικόνα ; )

λοιπόν για να μην ακουστεί τό τετέλεσται και αυτή τουλάχιστον τή φορά : υπογράψτε να μην εκτελεστεί με καμία μέθοδο η sakineh (εδώ και εδώ)

 

όπως διαβάζετε στο δεύτερο από τά παραπάνω λινκ, τώρα κινδυνεύει και η ζωή τού 22χρονου γιου της, Sajjad Qaderzadeh : η έκκλησή του στη διεθνή κοινότητα και η αλληλεγγύη τού ίδιου και τής αδελφής του προς τή μητέρα τους έτσουξαν όπως φαίνεται ιδιαίτερα τό καθεστώς τού ιράν, καθώς στις δίκες για μοιχεία οι συγγενείς τής κατηγορούμενης είθισται να παίρνουν τό μέρος τών κατηγόρων (και είναι αυτοί που πρέπει να κάνουν άλλωστε και τή μήνυση) κάτι που σ’ αυτή τήν περίπτωση δεν έγινε και αφήνει έκθετες τίς αρχές και τίς νομικές τους διαδικασίες. Αναζητείται επιπλέον από τίς ίδιες ιρανικές αρχές και ο δικηγόρος της ο οποίος μέχρι στιγμής αποφεύγει τή σύλληψη – έχουν συλλάβει όμως, κατά τά έθιμα όλων τών δικτατόρων, τή γυναίκα του και έναν ακόμα συγγενή για να τόν εκβιάσουν (ο  Mohammad Mostafaei, o δικηγόρος τής Sakineh είναι γνωστός και έγκυρος ιρανός ποινικολόγος, ο οποίος αποφάσισε μόνος του να τήν υπερασπιστεί… Μέσα στα δυσάρεστα νεότερα είναι ότι τώρα πιθανώς λοιπόν κινδυνεύει και η δικιά του ζωή)

 

σημείωση : δεν ξέρω αν αυτό συμβαίνει σε όλες όσους υπόγραψαν τό γράμμα διαμαρτυρίας προς τίς ιρανικές αρχές, αλλά τό δικό μου δις δεν έγινε δεκτό και μού επιστράφηκε ως μη παραλειφθέν… Τό αναφέρω για τήν ιστορία τού πράγματος… Πάντως οι υπογραφές, τίς παραλαβαίνουν – δεν τίς παραλαβαίνουν, είναι σίγουρο ότι τόν λιθοβολισμό τόν αποτρέπουνε…

 

επιπλέον είναι σίγουρο ότι τό καθεστώς ενοχλήθηκε πολύ, για να ανακρίνουν τήν sakineh κατά πληροφορίες συγκρατουμένων της στη φυλακή μέσα, ώστε να τούς πει πώς έφτασαν στη δύση οι φωτογραφίες της και τά λοιπά

εννοείται ότι είναι τόσο δυσάρεστη για τούς ιρανούς δικτάτορες η διεθνής κατακραυγή (και τό μάζεμα τών υπογραφών), που τό καθεστώς έχει επιβάλει blackout εντός τής χώρας για κάθε σχετική είδηση…

τέλος όσες μπορείτε διαβάστε, από τήν guardian και πάλι, στα αγγλικά δηλαδή δυστυχώς γιατί δεν προλαβαίνω να μεταφράσω, τή μαρτυρία μιας γυναίκας, για δύο χρόνια συγκρατούμενής της :

«όταν άκουσε για τήν ποινή τού λιθοβολισμού λιποθύμισε»

 

 

και μερικά συμπληρωματικά βίντεα, έτσι για να μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά δεν είναι ξεκάρφωτα :

για έναν προηγηθέντα απαγχονισμό (κοριτσιού 16 χρονών) :

για τίς εκτελέσεις ομοφυλόφιλων αγοριών :

για τήν ύψιστη μορφή τηλεοπτικού σαδισμού : ανάκριση μελλοθάνατων :

για τήν επίσημη βία κατά τών γυναικών – εν μέση οδώ :

 

και για τό ξύλο (μαστίγωμα) που βγαίνει απ’ τόν παράδεισο στη μόρφωση (γενικά) τών ισλαμοπαίδων, ώστε να καταδικάζουν αργότερα με ευχαρίστηση σε θάνατο όποιες και όποιους πρέπει :

 

 

 

 

 

(υγ : θα φύγω, δεν θα φύγω κι εγώ για διακοπές ;
είμαι σίγουρη ότι δεν θα σάς λείψω και τόσο μετά από τίς τελευταίες αναρτήσεις – έχουν μαυρίσει και τή δικιά μου τήν καρδιά όμως…
αλλά δεν μπορώ να κάνω κι αλλιώς… αδύνατο να θεωρήσω τά προβλήματα τά εδώ σημαντικότερα απ’ αυτήν τήν αγχόνη που κρέμεται πάνω απ’ τά κεφάλια μας – γιατί έτσι τόν βλέπω εγώ τώρα τελευταία αυτόν τόν κάκτο…)

 

 

 

 

     
141.333 υπογραφές μέχρι τώρα και ο πίνακας ενημερώνεται κάθε 5 λεπτά

 

 

 

 

 

 

42 Σχόλια »

  1. αν οι κήποι είχαν σήμερα κάναν επισκέπτη πρωί-πρωί (ξημερώματα ανέβασα τήν ανάρτηση) τού ή τής χρωστάω και μια εξήγηση (για να μη νομίζει ότι κάναν και πουλάκια τά μάτια του..) : έγιναν όντως κάτι αλλαγές (update) στο βίντεο τό σχετικό με τήν εκτέλεση ομοφυλοφίλων μια που, εκείνο που είχα διαλέξει αρχικά, ήταν τό ίδιο (βιασύνη μου και αφηρημάδα μου) με τό πάνω-πάνω…
    δεν πειράζει όμως, γιατί έτσι βρήκα κι ένα δεύτερο (αυτό με τίς τηλεοπτικές ανακρίσεις…)

    Σχόλιο από χαρη — 31 Ιουλίου 2010 @ 6:43 πμ | Απάντηση

  2. Μόνο καλές διακοπές θα σου ευχηθώ Θεία Χάρις. Τι να σχολιάσει κανείς… δε θα είχα πρόβλημα με το βάθος της ανθρώπινης ηλιθιότητας των άλλων (χρόνια προσπαθώ να μειώσω τη δική μου) αν οι ηλίθιοι δεν ήταν αήτηττοι και επικίνδυνοι.
    GLG
    undantag

    Σχόλιο από Undantag — 31 Ιουλίου 2010 @ 12:25 μμ | Απάντηση

  3. Καλές διακοπές και από μένα Χάρη.
    Δυστυχώς η ανθρώπινη κακία και βλακεία δεν πάει διακοπές… ούτε καν μορατόριουμ δεν κάνει. Και είναι περίεργη συγκυρία για το Ιράν γιατί τις τελευταίες βδομάδες συγκεντρώνονται «συμμαχικά» στρατεύματα στον Περσικό Κόλπο με το πρόσχημα το πυρηνικό εξοπλιστικό πρόγραμμα του Ιράν και όπως είναι φυσικό κυριαρχούν οι επικλίσεις για ενότητα μπροστά στους ξένους εισβολείς, βάζοντας (ακόμα περισσότερο) στο περιθώριο ζητήματα ανθρώπινων δικαιωμάτων και αξιοπρέπειας όπως αυτά που πολύ σωστά και ευσυνείδητα προβάλεις. Άλλωστε τα ίδια επικαλούνταν και ντόπιοι δικτατορίσκοι, προ του… κομμουνιστικού κρημνού και του κινδύνου εξ Ανατολάς.

    Σχόλιο από tsalapeteinos — 31 Ιουλίου 2010 @ 5:27 μμ | Απάντηση

  4. σ’ ευχαριστώ Εξ/αιρετικέ, καλή ξεκούραση και σε σένα εύχομαι 🙂

    (θα’μαι ακόμα για λίγο εδώ και ευελπιστώ να μ’ αφήσουν (μουλάδες και λοιποί υπάνθρωποι – αχ, η βλακεία μας, καλά τα λες : αν δεν παλέψουμε με τη δική μας δεν θα μάς ενοχλήσει ποτέ η γύρω…) να σας αφήσω κι εγώ τους κήπους ανοιχτούς με κάτι πιο ζεστό ή τουλάχιστον λιγότερο παγωμένο… )

    τα φιλιά μου

    Σχόλιο από χαρη — 31 Ιουλίου 2010 @ 7:10 μμ | Απάντηση

  5. (υγ : αυτό το GLG με μπέρδεψε 😎 )

    Σχόλιο από χαρη — 31 Ιουλίου 2010 @ 7:11 μμ | Απάντηση

  6. Τσαλ μου σ’ ευχαριστώ κι ανταποδίδω : καλή ξεκούραση να’χεις 😀

    θα τα λέμε για λίγο ακόμα – θαυμάζω την «ιστορική» σου ετοιμότητα πάντως – στο ‘χω πει άλλωστε…

    (και ναι, έχεις δίκιο : είτε από «δω», είτε από «κει», ειτε από λίγο παραπέρα, τα ζούμε και τα ξαναζούμε γμτ)

    σε φιλώ

    Σχόλιο από χαρη — 31 Ιουλίου 2010 @ 7:16 μμ | Απάντηση

  7. Σου εύχομαι κι εγώ καλές διακοπές. Φοβάμαι πως η κατάσταση στο Ιράν δε θα αλλάξει τόσο γρήγορα. Στο Ιράν και όχι μόνο.
    ΥΓ. Αλήθεια δε θα πάρεις το laptop στις διακοπές; Καλά μόνο εγώ το κάνω;

    Σχόλιο από denizen of the deep — 31 Ιουλίου 2010 @ 10:54 μμ | Απάντηση

  8. τι λαπτόπ μού λες τώρα…εσύ κοντεύεις να με κάνεις να πάρω μαζί μου εκκρεμές ολόκληρο 😆

    καλά, έτσι που μού ευχηθήκατε όλοι σήμερα καλές διακοπές έχω αρχίσει να αισθάνομαι ενοχές που δεν φεύγω κι εγώ αύριο!!!

    θα τα ξαναπούμε denizen φιλάκια : και να περνάς καλά να’ναι το summer of your big-big-content

    Σχόλιο από χαρη — 1 Αυγούστου 2010 @ 1:27 πμ | Απάντηση

  9. Και κάτι που δεν είναι άσχετο με τα ανωτέρω

    H οντολογική θεμελίωση της κατωτερότητας της γυναίκας στον Χριστιανισμό, του Ε. Μπιτσάκη

    Σχόλιο από tsalapeteinos — 1 Αυγούστου 2010 @ 10:42 μμ | Απάντηση

  10. σ’ ευχαριστώ Τσαλ.

    είναι όντως παρήγορο που υπάρχουν άντρες (εγώ θα τούς έλεγα όχι «ταξικούς αποστάτες» (όπως λέγαμε κάποτε για τον μαρξ ή τόν λένιν ας πούμε…) αλλά «φυλετικούς αποστάτες» (άλλος νεολογισμός; 😉 ) που ταυτίζονται με τά συμφέροντα τού «άλλου» (μισού τού ουρανού…) – η ιστορία έχει πολύ μεγάλο παρελθόν αυτό είναι σίγουρο…

    και με την ευκαιρία (προς οποιονδήποτε παρακολουθεί κι ενδιαφέρεται γι’ αυτήν τήν πολύ θλιβερή, και επικίνδυνη, ιστορία) : χτες μού ήρθε ένα νέο update ενημέρωσης για τήν υπόθεση τής sakineh :
    εδώ (έχει κι ένα μήνυμα τής ίδιας από τή φυλακή προς τόν «έξω κόσμο»)

    Σχόλιο από χαρη — 2 Αυγούστου 2010 @ 1:25 μμ | Απάντηση

  11. retweet και share αμέσως.

    οι ηλίθιοι και οι μισαλλόδοξοι φαίνεται πως δεν κάνουν διακοπές.

    Σχόλιο από Кроткая — 2 Αυγούστου 2010 @ 3:05 μμ | Απάντηση

  12. έτσι είναι Κροτ 😦 ναι δεν μάς αφήνουν ν’ανασάνουμε κι ας κάνουμε ό,τι μπορούμε…

    αλλά για σένα 🙂 χαμόγελο μ’ ένα καλωσήρθες 😀

    Σχόλιο από χαρη — 2 Αυγούστου 2010 @ 4:05 μμ | Απάντηση

  13. Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα bloggers.

    Σχόλιο από antidrasex — 3 Αυγούστου 2010 @ 9:14 πμ | Απάντηση

  14. ευτυχώς που υπάρχουν και θα υπάρχουν αντιδρασέξ δε λες τίποτα! (κανείς δεν ξέρει τι θα γινόταν αλλιώς… 👿 (αν δεν είχε γίνει όλη αυτή η φασαρία διεθνώς μέσω τού νετ (και καλωσήρθες 🙂 , με την ευκαιρία)

    αλλά ευτυχώς που είσαστε και μερικοί άντρες κανονικοί (…δεν ξέρω πώς αλλιώς να το πω…)

    να για παράδειγμα, ο λούλα τής βραζιλίας – η ανακοίνωση που έβγαλε (και με τήν οποία προσφέρει άσυλο στην sakineh και τα παιδιά της φτάνει νομίζω για να επαναφέρει σ’ ολόκληρο το αντρικό φύλο τήν χαμένη του (απ’ τούς μισαλλόδοξους που λέει κι η Κροτ) τιμή : «μπορούμε να φανταστούμε τί θα γινόταν αν υπήρχε ένα κράτος στο οποίο εκτελούνταν όσοι απατούν τις γυναίκες τους;» («I find myself imagining what would happen if one day there was a country in the world that would stone a man because he was cheating»)

    εδώ και ολόκληρο το update που πήρα σήμερα σχετικά

    Σχόλιο από χαρη — 3 Αυγούστου 2010 @ 4:15 μμ | Απάντηση

  15. εγώ πάντως εκνευρίζομαι με το πώς όλες οι θρησκείες, μηδεμιάς εξαιρουμένης, ευνουχίζουν την ανθρώπινη φύση. Η σεξουαλική συνεύρεση των ανθρώπων είναι το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο. Είναι το ένστικτο της επιβίωσης και της αναπαραγωγής για όλο το ζωικό βασιλειο, ντυμένο με συναίσθημα για τα ανώτερα είδη (και όχι μόνο για τον άνθρωπο). Στην τελική είναι μια ιδιωτική υπόθεση, τι θέλουν και μπλέκονται οι κάθε λογής παπάδες και μουτζαχεντίν?!
    Αν και, εν προκειμένω υποψιάζομαι πως το θέμα είναι πολιτικό. Αφενός η «ηθική» είναι ο τρόπος που έχουν βρει αυτοί οι μουτζαχεντίν να ελέγχουν και να εξουσιάζουν το πόπολο. Αφετέρου, δεν είναι απίθανο η Σακίνεχ να είναι απλά ένα εξιλαστήριο θύμα, ή ίσως να είχε και κάποια πολιτική εμπλοκή και θέλουν να την ξεπαστρέψουν. Ακόμα και αν τον κεράτωσε το μακαρίτη, σιγά τα αυγά. ΑΝ πάλι τον σκότωσε (που πολύ αμφιβάλλω) είναι ένα άλλο θέμα, αλλά ντάξει εγώ μιλάω με όρους δυτικής αστικής δημοκρατίας, που προφανώς δεν εφαρμόζονται σε περιπτώσεις σαν το Ιράν.
    Τα αυτονόητα λέω, αλλά ας είναι.

    Από κει και πέρα, ας μην ξεχνάμε πως και στην υπέροχη δική μας κουλτούρα, η γυναίκα, όταν κερατώνει είναι τσούλα, ενώ ο άντρας όταν κερατώνει είναι μάγκας και την έχει τεράστια. Τουλάχιστον δεν τις λιθοβολούμε κιόλας (όχι κυριολεκτικά τουλάχιστον).

    Σχόλιο από Кроткая — 4 Αυγούστου 2010 @ 2:22 μμ | Απάντηση

  16. «Ακόμα και αν τον κεράτωσε το μακαρίτη, σιγά τα αυγά.»

    Αυτό ισχύει για τη δική μας κουλτούρα -και πάλι όχι απόλυτα. Μην το μετράς με τα δικά μας μέτρα.

    Σχόλιο από antidrasi+sex — 4 Αυγούστου 2010 @ 2:59 μμ | Απάντηση

  17. Κροτ έχεις δίκιο (καλό είναι να τα λέμε όμως τα «αυτονόητα» που και πού) : η απορία (και η ιστορία) είναι τεράστια – την είχε κι ο φρόϋντ (στην «δυσφορία μέσα στον πολιτισμό» αλλά και αλλού…) : η κοινωνία (και οι θρησκείες, εφόσον είναι πατριαρχικές, εκφράζουν θαυμάσια τα συμφέροντα αυτής της κοινωνίας) καταστέλλει την ερωτική επιθυμία σε βαθμό μεγαλύτερο απ’ αυτόν που τής είναι «λογικά» και «αντικειμενικά» απαραίτητος

    αυτή την «υπεραξία καταστολής» (άντε, έχω κλίση στους νεολογισμούς εσχάτως 😦 ) εκφράζουν οι φανατικοί μουλάδες νομίζω και όχι μόνο…

    αλλά μού δίνεις τήν ευκαιρία, μια που έθεσες το θέμα τού φόνου τού άντρα της (τής sakineh) (για τόν οποίο ούτως ή άλλως ακόμα και οι μουλάδες παραδέχτηκαν ότι δεν υπάρχουν αποδείξεις, και την καταδίκασαν από την αρχή σε θάνατο μόνο για την εξωσυζυγική σχέση) να πω κάτι που με τριγυρίζει απ’ την αρχή : θυμάσαι την
    υπόθεση κολιτσοπούλου (δεκαετία τού ογδόντα βέβαια εσύ ήσουν (μάλλον 😀 ) βρέφος) πόσο εύκολα θεωρήθηκε η «τίγρη τού παγκρατίου» ηθική αυτουργός σ’ έναν φόνο που βέβαια αποδεδειγμένα δεν είχε κάνει; (ήταν από τις λίγες φορές που στην ελλάδα είχε ξεσηκωθεί ένα κίνημα φεμινιστικής αλληλεγγύης μεγάλο, που κατηγορούσε δικαστές, κοινό (και γυναίκες) δημοσιογράφους για μισογυνισμό – η γυναίκα πάντως και από βασανιστήρια πέρασε για να ομολογήσει, και ισόβια καταδικάστηκε – ελλείψει νόμων για θανατική ποινή…)

    ο μισογυνισμός την έχει αυτήν την ιδιότητα : αφού θεωρεί τήν γυναίκα κατώτερη σε όλα (τα «καλά»), είναι προθυμότατος να την θεωρήσει ιθύνοντα νου σε όλα τ’ άλλα που μπορεί να στραφούν εναντίον της – σ’ αυτά είναι «πανέξυπνη» –

    Σχόλιο από χαρη — 4 Αυγούστου 2010 @ 5:11 μμ | Απάντηση

  18. Αντιδρασέξ, δεν ξέρω γιατί σε έβαλε σήμερα σε αναμονή (μήπως αντιδρά η wrdprss στις αντιδράσεις σου 😆 )

    είναι σίγουρο ότι σε μάς είναι (κάπως) διαφορετικά, αλλά μια που υπάρχουν βλόγερς όπως είπες κι εσύ, μπορούμε να τα θεωρούμε όλα μέρος τής ίδιας κοινότητας… Δλδ το «σιγά τ’ αυγά» καλό είναι να «παγκοσμιοποιηθεί» (λέμε τώρα 😉 )

    Σχόλιο από χαρη — 4 Αυγούστου 2010 @ 5:17 μμ | Απάντηση

  19. Να αποσαφηνίσω μόνο πως το «σιγά τ’αυγά» είναι η προσωπική μου άποψη και πως σίγουρα, όποια κι αν είναι τα «αυγά» κανείς δεν αξίζει να δολοφονηθεί.

    Υπάρχει ένα θεματάκι εδώ: εγώ δεν δικαιούμαι να κρίνω τις αξίες των μουσουλμανικών καθεστώτων με βάση τα δικά μου δυτικά κριτήρια και αυτό είναι σωστό, οπότε καλούμαι να είμαι επιεικής και «να μπω στα παπούτσια τους». Αυτοί πάλι όταν κρίνουν εμένα ως πόρνη, ανήθικη και ελαφρών ηθών επειδή φοράω στράπλες ή δεν καλύπτω το κεφάλι μου ή κερατώνω τον άντρα μου ατιμώρητη, το κάνουν με βάση τα δικά τους πολιτιστικά μέτρα και σταθμά. Παράδοξο; Άδικο; Μάλλον ναι. Και σε αυτό το παράδοξο έρχεται να μπει μια άλλη παράμετρος που λέει πως «εγώ ως δυτική μπαίνω στα παπούτσια του γιατί είμαι… τι; πιο πολιτισμένη; πιο μεγαλόψυχη; -αυτοί δεν το κάνουν αντίστοιχα γιατί είναι τι…; βάρβαροι; αμόρφωτοι; κατώτεροι;».
    Μήπως όντως αναπόφευκτα κοιτάμε τους ανθρώπους αυτών των χωρών και πολιτισμών ανεβασμένοι πάνω στο σκαλί της «δυτικοσύνης και του πολιτισμού» μας;
    Εγώ δεν θέλω να θεωρώ κανέναν κατώτερο, εξού και επικαλούμαι την κοινή λογική. Δεν μπορείς να δημιουργήσεις ζωή, άρα δεν έχεις δικαίωμα να την αφαιρείς. Ο καθένας πρέπει να είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι του αρέσει εφόσον δεν ενοχλεί τους άλλους. Οι διαπροσωπικές σχέσεις και τα προβλήματα που προκύπτουν σε αυτές ΔΕΝ λύνονται με νόμους και δικαστήρια.
    Βάζω λοιπόν το ερώτημα, παίρνοντας το μπαλάκι που πέταξε ο Αντιδρασέξ: εγώ δεν κρίνω αυτούς με βάση τα δικά μου κριτήρια, άρα και εκείνοι δεν έχουν το δικαίωμα να κρίνουν εμένα με βάση τα δικά τους, αλλιώς έχουμε δυο μέτρα και δυο σταθμά, σωστά; Την ημέρα που θα μπορώ να κυκλοφορήσω στο Ριάντ και στην Τεχεράνη με μίνι και τιραντάκι, χωρίς να με τσιμπήσει καμία αστυνομία ηθών, τότε θα δεχτώ κι εγώ πως οι μουλάδες που ερμηνεύουν τη θρησκεία αυτή έχουν δίκιο να ποινικοποιούν τη μοιχεία, επειδή είναι cultural το θέμα και κάθε λαός έχει τις αξίες και τους κώδικες ηθικής του.
    Με πιάνετε ή τα λέω μπερδεμένα;
    =====================================

    Συμφωνώ πως αυτό το «σιγά τα αυγά» πρέπει να παγκοσμιοποιηθεί. Από την άλλη, ένα κέρατο δεν είναι ποτέ ακριβώς «σιγά τα αυγά» [ρωτείστε τον/ην κερατωμένο/η να σας πει], αλλά σίγουρα δεν είναι ποινικά κολάσιμη πράξη.
    Στις δικές μας κοινωνίες για χρόνια υπήρχε το εξής παράδοξο:
    η σύναψη του γάμου ήταν πάντα υπόθεση της εκκλησίας (καθώς ο θρησκευτικός γάμος ήταν για χρόνια ο μόνος αναγνωρισμένος], ενώ η λύση του γάμου υπόθεση της πολιτείας. Η δε μοιχεία ήταν ποινικά κολάσιμη πράξη από πλευράς πολιτείας (και ηθικά κολάσιμη από πλευράς θρησκείας). Θρησκεία και πολιτεία «μπερδεύονταν γλυκά» με στόχο αποκλειστικά και μόνο την καταστολή του ερωτικού πάθους.
    Εδώ είναι το πρόβλημα και η ουσία. Γιατί αλήθεια τόσο μανιασμένα προσπαθούν παπαδες και πολιτικοί να καταστείλουν τον έρωτα; Γιατί θέλουν να βάλουν τα ένστικτα και τις ορμές σε καλούπια; Ποιον τελικά εξυπηρετεί αυτό;
    [και πόσο θεός είναι ο Φρόυντ τελικά?!]

    Σόρρυ για τη φλυαρία, ήταν να μην πάρω μπρος!]

    Σχόλιο από Кроткая — 5 Αυγούστου 2010 @ 12:14 μμ | Απάντηση

  20. Μωρέ και για μένα «αν τον κεράτωσε, σιγά τα αυγά». Ούτε η πρώτη/ος θα είναι ούτε η τελευταία/ος. Εδώ η άλλη κατά τας γραφάς τον κεράτωσε με ένα…φίδι.

    Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι οι αντιδράσεις και οι προτάσεις πρέπει να γίνονται ανάλογα με το σε ποια κουλτούρα απευθύνονται για να έχουν λογική και πιθανότητα αποτελέσματος.
    Πρώτα πρέπει να πείσεις τους Ιρανούς ότι «δεν αξίζει ο θάνατος για ένα ξενοπήδημα» και μετά ότι «σιγά τα αυγά» και «τι θέλουν και ανακατεύονται οι παπάδες».

    (Ο Φρόυντ ήταν ένας μεγάλος αλλά έξυπνος μαλάκας ο οποίος έπιασε νωρίς το νόημα: «Μίλα για σεξ και όλοι θα σε ακούσουν». Μέσα σε αυτό είπε και κάποια σωστά πράγματα αλλά το ξεχειλώσαμε. Νταξ, πολλά περνάνε από και γίνονται για το σεξ, αλλά μέχρι ένα σημείο. Αυτός θα έλεγε ότι γράφουμε σε μπλογκς και σχολιάζουμε σε άλλα γιατί κατά βάθος μας λείπει το βυζί της μάνας μας. Ήμαρτον.)
    (και αυτά τα λέει ποιος, εγώ, ο Antidrasex. Μπουχαχα).

    (το καθυστερόμετρο μάλλον με έπιασε- και μπορεί να με ξαναπιάσει- γιατί λόγω της έλλειψης του βυζιού της μάνας μου δεν μπορώ να αποφασίσω αν θα λέγομαι antidrasi+sex ή σκέτο antidrasex).

    Σχόλιο από antidrasex — 5 Αυγούστου 2010 @ 2:11 μμ | Απάντηση

  21. «Aυτό που ήθελα να πω είναι ότι οι αντιδράσεις και οι προτάσεις πρέπει να γίνονται ανάλογα με το σε ποια κουλτούρα απευθύνονται για να έχουν λογική και πιθανότητα αποτελέσματος.
    Πρώτα πρέπει να πείσεις τους Ιρανούς ότι “δεν αξίζει ο θάνατος για ένα ξενοπήδημα” και μετά ότι “σιγά τα αυγά” και “τι θέλουν και ανακατεύονται οι παπάδες”.»

    Α, γεια σου! Άρα αναγνωρίζεις πως «πρέπει να τους πείσεις», δλδ αναγνωρίζεις πως κάτι δεν πάει καλά με αυτά που πιστεύουν και κάνουν, σωστά;
    De facto αυτό σε βάζει (ή βάζεις εσύ τον εαυτό σου) ένα σκαλάκι πιο πάνω από εκείνους, τους κοιτάς αφ’υψηλού. εσύ ξέρεις περισσότερα και καλύτερα. Πράγμα που είναι αναπόφευκτο για μας τους «εκ δυσμών προερχόμενους», λέω εγώ, δυστυχώς, αλλά έτσι είναι. Και αυτό μεταξύ άλλων συμβαίνει επειδή «έχουμε και το μαχαίρι και το πεπόνι» -συν το ότι τους κατσικωθήκαμε για 150 χρόνια, τους αλλάξαμε τα φώτα, τους στερήσαμε τη μόρφωση και μετά την κάναμε με ελαφρά, αφήνοντας πίσω μας το χάος (το α’ πληθυντικό είναι σχήμα λόγου και αναφέρεται στους αποικιοκράτες).
    Συν το ότι εσύ κι εγώ αναγνωρίζουμε τη διαφορά κουλτούρας και πως πρέπει με άλλα κριτήρια να σχολιάζουμε την κάθε κουλτούρα και όσα γίνονται σε αυτήν.
    Αυτοί (όχι όλοι οι μουσουλμάνοι βέβαια, για τους μουτζαχεντίν κάθε λογής μιλάω) δεν το αναγνωρίζουν αυτό. Γι’άυτό και κάνουν επιθέσεις στους ομοφυλόφιλους στην Ολλανδία (οι οποίοι γκέι είναι στη χώρα τους στο κάτω κάτω) και θεωρούν τις κοπέλες με τα μίνι ξετσίπωτες και το βροντοφωνάζουν.
    Δεν μιλάμε εξ ίσου και επί ίσοις όροις, αυτό λέω.

    Αλλού πήγε η κουβέντα βέβαια, γιατί η ουσία είναι να μην φάνε λάχανο τη Σακίνεχ και τόσες άλλες -αλλά αναπόφευκτα πάει και εκεί.

    Τέλος, πάρε μια απόφαση ρε παιδί μου πώς σε λένε: κάνε μια ψυχανάλυση στην τελική!!!
    [εγώ πάντως όσο έχω διαβάσει από Φρόυντ, δεν έχω βρει και πολλά πράγματα με τα οποία να διαφωνώ. Ο οποίος Φρόυντ δεν βάζει στην αφετηρία το σεξ ως τέτοιο, αλλά όλα τα βασικά ένστικτα του ανθρώπου, δλδ κυρίως της επιβίωσης και της αναπαραγωγής -με ένα plus βέβαια στην σεξουαλικότητα ως πηγή αναγνώρισης, απόλαυσης, ολοκλήρωσης κλπ, ντάξει, μεγάλο θέμα. Λύσε πάντως τα θεματάκια σου με το βυζί, για να μη σε κόβει κι η wordpress 😆 😆 😆 ].

    Σχόλιο από Кроткая — 5 Αυγούστου 2010 @ 3:42 μμ | Απάντηση

  22. Κροτ έβαλες πάααρα πολλά θέματα – συν το ότι η κουβέντα σου με τον Αντιδρασέξ (μού) είναι απολαυστική

    συνεπώς τώρα αν μπω στη μέση, θα ακολουθήσω μεν την (μπλογκο)παράδοση, αλλά θα’χω και την ενοχλητική υποψία ότι ασκώ αυθεντία (μπλογκο)ιδιοκτήτριας 😎

    Ας είναι, θα πω το εξής γιατί μέ καίει : σίγουρα όταν κρίνουμε βάρβαρες πρακτικές άλλων μένουμε εκτεθειμένοι αν δεν είμαστε έτοιμες να το κάνουμε και για τίς «δικές μας» (τού δικού μας «πολιτισμού») – και υπάρχουν άφθονες… Αλλά όπως λες κι εσύ τό θέμα είναι τώρα να σωθεί η ζωή μιας γυναίκας – διότι αφενός μεν «δεν έκανε τίποτα σπουδαίο» (όσο κι αν πάλι θα συμφωνησω μαζί σου ότι η ερωτική «απιστία» ή «προδοσία» μπορεί να είναι εξαιρετικά σπουδαίο πράμα σε προσωπικό επίπεδο… αλλά ακριβώς δεν λύνεται με νόμους ούτε τής θρησκείας ούτε τής πολιτείας αυτό : τα’χουμε ζησει, τα’χουμε ξαναζήσει, τα’χουμε κάνει, τά’χουμε φάει στη μάπα, και τελικά τα «ζώα» εδώ – και τα σκυλάκια 😉 και τα γατάκια και τα λιονταράκια και τα μαϊμουδάκια 😀 μάς δείχνουν τόν δρόμο : η απόρριψη είναι οδυνηρή (πολύ, ενίοτε) αλλά (οφείλει να) είναι σεβαστή : μαζεύεις τα κομμάτια σου και προχωράς – ) Όταν μπαίνουν στη μέση νόμοι «πολιτικοί» (και οι θρησκευτικοί, πολιτικοί είναι καταβάθος – το είπες παραπάνω : «είναι ο τρόπος που έχουν βρει αυτοί οι μουτζαχεντίν να ελέγχουν και να εξουσιάζουν το πόπολο») δεν το κάνουν λοιπόν για να διασφαλίσουν την ευτυχία κανενός μέρους – για την εξουσία τους νοιάζονται – και η εξουσία τους βασίζεται κατά πολύ στην καταστολή τής (ερωτικής) επιθυμίας (εδώ και μόνο μπαίνει ο φρόϋντ Αντιδρασέξ… για το βυζί δλδ το συζητάμε), γιατί αυτή η επιθυμία, αν αφεθεί ελεύθερη ανατρέπει ακριβώς τον βασικό θεσμό τού κράτους καταστολής που είναι η οικογένεια – και σ’ αυτό όλες οι θρησκείες έχουν βάλει καρμπόν…

    «επειδή είναι cultural το θέμα και κάθε λαός έχει τις αξίες και τους κώδικες ηθικής του» : αυτό ακριβώς είναι επιπλέον λοιπόν τό ζήτημα … Πρέπει να γίνονται σεβαστές οι «παραδόσεις» πακέτο, ανεξαρτήτως αν είναι βάρβαρες ή απάνθρωπες (κατά τον «μέσο κοινό νου» ό,τι διάολο κι αν σημαίνει αυτό); Οι παραδόσεις έχουνε ιστορία… κάποτε ανατρέψανε «άλλες» παραδόσεις, και δεν δίστασαν – στις νυν μουσουλμανικές χώρες ας πούμε υπήρχαν κάποτε θεότητες γυναικείες που προστάτευαν τον έρωτα και μόνο τον έρωτα… Τι λέμε σ’ αυτήν την περίπτωση; Γιατί είναι καλύτερες οι «νεότερες» παραδόσεις απ’ τίς «παλιότερες»; Φυσικά θεωρώ αυτονόητο ότι – εμείς εδώ τουλάχιστον – απορρίπτουμε κάθε «οριενταλισμό» και επίδειξη ανωτερότητας ως προς τα «δικά μας» – αλλά πώς να το κάνουμε, τα «ζητήματα ελευθερίας» δεν τέθηκαν απ’ τον δυτικό κόσμο μόνο ίσως, αλλά ο «δυτικός κόσμος» τα έθεσε με κάποια επιμονή τούς τελευταίους αιώνες, και έτσι τα υπερασπίστηκε – βέβαια η Ρόζα κι αυτή ας πούμε δολοφονημένη κατέληξε, για να μην ξεχνάμε και τα δικά μας… Όμως δεν είναι θέμα «ανωτερότητας» σ’ αυτή τη φάση – εγώ διαβλέπω έναν «θετικισμό» (τού χειρίστου είδους) στην τυφλή ιεροποίηση κάθε «εθίμου», ο οποίος μόνο την ιδέα τής εξουσίας εξυπηρετεί…

    Βέβαια βλέπω κι εγώ ότι πολλές φορές οι δυτικοί έχουν ένα ύφος ανωτερότητας απέναντι στους «άλλους» (ειδικά τώρα εναντίον τού Ισλάμ) στάση η οποία είναι εντελώς κομπλεξική, βλακώδης και αγράμματη, συμφωνώ…. Θ’ ανοίγαμε βέβαια μεγάλη συζήτηση αν αναλύαμε λεπτομερώς τί και πόσα πολλά χρωστάει η «ευρώπη» στο «ισλάμ»

    (πάντως το θέμα με το βυζί πρέπει σίγουρα να λυθεί, για όλους μας 😀 )

    Σχόλιο από χαρη — 5 Αυγούστου 2010 @ 5:05 μμ | Απάντηση

  23. Αντιδρασέξ βλέπω πάντως ότι τείνεις να το λύσεις τό θέμα (τού καθυστερόμετρου aka wrdprssιανού βυζιού 😆 ) δια τού γορδίου δεσμού (κόβεις το + !!!) Ωραία 🙂

    «να έχουν λογική και πιθανότητα αποτελέσματος.
    Πρώτα πρέπει να πείσεις τους Ιρανούς ότι “δεν αξίζει ο θάνατος για ένα ξενοπήδημα” και μετά ότι “σιγά τα αυγά” και “τι θέλουν και ανακατεύονται οι παπάδες”.» :

    ορθόν και συμφωνώ, μόνο που δεν πείθονται εύκολα… Απ’ την άλλη υπάρχουν και φεμινίστριες στις χώρες αυτές, και χειραφετημένοι άντρες – αυτή είναι η δικιά μου ελπίδα 🙄

    τα περί φρόϋντ τα αντιπαρέρχομαι… εσύ ειδικά δεν θά’πρεπε να τον παρεξηγείς με τέτοιο νικ γμτ

    αλλά και βέβαια δεν «γράφουμε σε μπλογκς και σχολιάζουμε σε άλλα γιατί κατά βάθος μας λείπει το βυζί της μάνας μας» ( 😆 😆 😆 )

    Σχόλιο από χαρη — 5 Αυγούστου 2010 @ 5:19 μμ | Απάντηση

  24. Εμένα μου αρέσει, Χάρη, που μπαίνεις στη μέση γιατί βάζεις τοο πράγμα σ εμια πολύ σωστή διάσταση.

    Και βάζεις και ωραία θεματάκια. Ποιες παραδόσεις είναι καλύτερες; Νομίζω πως δεν υπάρχουν καλύτερες και χειρότερες. Οι παραδόσεις και οι τρόποι ζωής είναι καλοί στην εποχή τους. Οι εποχές αλλάζουν, ο κόσμος «προχωρά», η γη γυρίζει και, για παράδειγμα η ομοφυλοφιλία ήταν στάση-πρότυπο στην Αρχαία Ελλάδα, ήταν αμαρτία στο Μεσαίωνα, είναι ντροπή (δυστυχώς) σήμερα -και αλλού είναι και λόγος για να σε κρεμάσουν ανάποδα. Φυσικά και δεν είναι καλή η τωρινή αντιμετώπιση για το συγκεκριμένο, αίσχος είναι για την ακριβεια.
    Όμως, αυτός είναι ο κόσμος, έτσι είναι οι άνθρωποι και ευτυχώς που κάποιοι βλέπουν πέρα από τη μύτη τους και αντιλαμβάνονται ότι ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει σεξ όπως, όπου και με όποιον θέλει.
    Όμως δεν μπαίνω στη λογική πως κάποτε ήταν καλύτερα και τώρα χειρότερα ή το ανάποδο. Κάθε εποχή έχει τα σωστά της και τα λάθη της.

    Το άλλο ωραίο θεματάκι που έβαλες σε πολύ καλή βάση είναι αυτή η «ανωτερότητα» με την οποία πλησιάζει η Δύση άλλους πολιτισμούς -και όχι μόνο το Ισλάμ, απλά αυτό είναι πιο επίκαιρο στην παρούσα φάση, στις περιοχές μας. Γιατί και οι Αβορίγινες της Αυστραλίας σαν πιθηκανθρωποι αντιμετωπίστηκαν , οι δε Ινδιάνοι της Αμερικής σαν πρωτόγονοι και εύκολη λεία.
    Και τελικά το θέμα είναι πάντα πολιτικό και έχει να κάνει με τους συσχετισμούς και το ποιος έχει το πάνω χέρι. Τα τελευταία 200 χρόνια η Δύση έχιε το πάνω χέρι έναντι του υπόλοιπου πλανήτη (πριν δεν ήξετρε καν πως υπάρχει ο υπόλοιπς πλανήτης και γι’αυτό αυτός ζούσε σητν ησυχία του). Επίσης, έχει να κάνει και με το ότι οι άνθρωποι πάντα θεωρούν «τον δικό τους τρόπο» ως τον καλύτερο. Οι Βαλκάνιοι που ζουν στη Δυτική Ευρώπη θεωρούν τους Δυτικοευρωπαίους βλάκες και βαρετούς, οι Δυτικοευρωπαίοι θεωρούνν τους νότιους τεμπέληδες και όλοι μαζί θεωρούν τους μουσουλμάνους καθυστερημένους.
    Ωραίος πολιτισμός έτσι; Έχουμε κάνει 800 χιλιάδες βήματα μπροστά στην επιστήμη, την τέχνη και την τεχνολογία, αλλά κατά βάθος παραμένουμε το ίδιο πρωτόγονοι και κολλημένοι με τον προπάππου μας που ζούσε στα σπήλαια και κυνηγούσε μαμούθ. Κι όλα αυτά, επειδή κατά βάθος έχουμε ένα εκατομμύριο ανασφάλειες και πρέπει συνεχώς να αποδεικνύουμε σοτν εαυτό μας και τους άλλους ότι εμείς είμαστε οι καλύτεροι και τα ξέρουμε όλα. Bollocks, αν με εννοείτε.

    Εν κατακλείδι, εννοείται πως πρέπει να σταματήσει να υπάρχει η θανατική ποινή. Εννοείται πως πρέπει ο έρωτας να πάψει να είναι ποινικό αδίκημα. Εννοείται πως οι άνθρωποι πρέπει να ζουν ελεύθεροι. Αλλά αυτό δεν συμφέρει αυτούς που έχουν την εξουσία και κάνουν πολιτική. Ολόκληρη η ανθρώπινη ιστορία είναι ένα αέναο παιχνίδι εξουσίας, είτε το πολιτικο-οικονομικό σύστημα ήταν πόλη-κράτος, είτε Αυτοκρατορία, είτε Φεουδαρχία, είτε καπιταλισμός. Επί της ουσίας, σχετικά με το ευ ζην των απλών ανθρώπων δεν έχει γίνει ούτε μισό βηματάκι μπροστά. Και κάθε γενιά καλείται να ξανακατακτήσει τα βασικά.

    Σκέτη αισιοδοξία, καλοκαιριάτικα…

    Σχόλιο από Кроткая — 5 Αυγούστου 2010 @ 10:09 μμ | Απάντηση

  25. συμφωνώ, και τώρα επεκτείνεις κι άλλο τα θέματα Κροτ, και για να μην περιοριστούμε σε ανταλλαγή κοπλιμέντων, να σού πω τώρα απλώς πως βρίσκω τό ζήτημα της «εναλλαγής τών παραδόσεων» νευραλγικό, κεντρικό, σημαντικό, κοκ. Συνεπώς μπορεί κάποια στιγμή κι εγώ να επανέλθω (και δεν είναι απειλή όπως σωστά εννόησες 🙂 )

    «Ολόκληρη η ανθρώπινη ιστορία είναι ένα αέναο παιχνίδι εξουσίας» : ακριβώς γμτ

    btw τι είναι το bollocks ? 😥

    Σχόλιο από χαρη — 5 Αυγούστου 2010 @ 11:29 μμ | Απάντηση

  26. http://www.cubadebate.cu/opinion/2010/08/04/la-revista-time-las-filtraciones-la-guerra-y-la-mujer-afgana/

    Το τελευταίο εξώφυλο του περιοδικού ΤΙΜΕ. Η κοπέλα στη φωτογραφία είναι η Αϊσά, 18χρονη Αφγανή της οποίας ο σύζυγος της έκοψε τη μύτη και τα αυτιά επειδή εγκατέλειψε τη συζυγική εστία, μετά τα βασανιστήρια και τους εξευτελισμούς που εκείνος την υπέβαλε. Το κύριο άρθρο δικαιολογεί την πολύχρονη παραμονή των αμερικανικών στρατευμάτων στο Αφγανιστάν, για να «απελευθερώσουν» το λαό από τους Ταλιμπάν, και τις γυναίκες από τη βαρβαρότητα των συζύγων τους. Δε λέει βέβαια πως πριν 30 χρόνια οι Ταλιμπάν ήταν τα «καλά παιδιά» για την Ουάσινγκτον, γενναίοι αντάρτες και μαχητές της ελευθερίας κατά των Σοβιετικών εισβολέων. Γι’ αυτό και τους στήριζαν οικονομικά και στρατιωτικά, εναντίον των προοδευτικών πολιτών που στήριζαν οι «κόκκινοι» – με λάθος τρόπος, είναι αλήθεια. Ο κυνισμός των συνεργαζόμενων από τον βορειοαμερικανικό ιμπεριαλισμό επικοινωνιακών μέσων είναι προφανής και προκλητικός.

    Σε τελική ανάλυση, αυτό που αντιμάχεται και φοβάται η Αυτοκρατορία δεν είναι κάποια συγκεκριμένη θρησκεία ή κουλτούρα, αλλά η προοπτική ριζοσπαστικοποίησης, απελευθέρωσης και χειραφέτισης μιας χώρας και μιας κοινωνίας. Και ακόμα χειρότερα αν αυτό αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση και για άλλους. Σχεδόν σε κάθε περίπτωση που ένα τέτοιο λουλούδι πάει να ανθίσει, επεμβαίνουν στρατιωτικά και πολιτικά για να το τσαλαπατήσουν και να το ξεριζώσουν. Δεν το πετυχαίνουν πάντα βέβαια. Όχι με άμεσο τρόπο τουλάχιστο. Στο Βιετνάμ ηττήθηκαν επιχειρησιακά. Πέτυχαν όμως να στρατιωτικοποιήσουν και να ανακόψουν το προοδευτικό κύμα σοσιαλιστικών μεταρρυθμίσεων που είχε σαρώσει τη χώρα. Και μετά από αρκετές δεκαετίες τους ξαναέκαναν και εμπορικούς εταίρους. Το ότι το καθεστώς διατηρεί τα κομμουνιστικά σύμβολα δεν τους ενοχλεί. Αυτή είναι η βιτρίνα. Το θέμα είναι να γίνονται μπίζνες (as usual). Γι’ αυτό ο Τσόμσκι έχει πει πως τελικά οι Αμερικανοί νίκησαν στο Βιετνάμ…

    Παρόμοια στο Ιράν. Στήριζαν το σάχη και έριξαν με πραξικόπημα τον Μοσαντέκ όταν έγινε επικίνδυνος για τα συμφέροντά τους. Δεν ήταν το ίδιο εύκολο να καταπνίξουν την «Ισλαμική Επανάσταση», φρόντισαν όμως να πάρει συντηρητική και θεοκρατική κατεύθυνση, με τη βοήθεια ενός άλλου «καλού παιδιού»: του Σαντάμ Χουσεϊν. Τον οποίο όταν έπαψε να συνεργάζεται δεν είχαν κανένα ενδιασμό να τον εξουδετέρωσαν. Το δε νέο θεοκρατικό καθεστώς του Ιράν ήταν καταδικασμένο να αυτοκαταστρέφεται, και επομένως να μην είναι πραγματικά επικίνδυνο για τα συμφεροντά τους. Τα πράγματα ξέφυγαν από τον έλεγχο όταν το Ιράν απέκτησε φιλοδοξίες για πυρηνικό οπλοστάσιο. Τότε δεν είχαν άλλη επιλογή παρά να το πολεμήσουν με «παραδοσιακό» τρόπο. Το δράμα της Σακινέ, της Αϊσά και εκατομμυρίων άλλων γυναικών ελάχιστα τους συγκινεί. Εφόσον εξυπηρετούνται τα γεωπολιτικά τους συμφέροντα, ας είναι κι αυτές παράπλευρες απώλειες. Όπως αν δεν κάνω λάθος είχε πει πάλι ο Τσόμσκι, οι ΗΠΑ αξιολογούν την ποιότητα της δημοκρατίας και το επίπεδο σεβασμού των ανθρώπινων δικαιωμάτων σε μια χώρα ανάλογα με το βαθμό που εξυπηρετεί τα γεωπολιτικά τους συμφέροντα.

    Όπως συνοψίζει και ο Μάικλ Άλμπερτ σε άρθρο του σχετικά με την κατάσταση στη Βενεζουέλα, τρεις είναι οι τρόποι καταπολέμησης ενός «επικίνδυνου» προοδευτικού καθεστώτος. Ο πρώτος είναι η απευθείας στρατιωτική επέμβαση και η αντικατάσταση της προοδευτικής κυβέρνησης με παράγοντες της ντόπιας ελίτ που υπηρετούν τα ξένα συμφέροντα. Ο δεύτερος είναι διπλωτική και οικονομική πίεση, ώστε να υποχρεώσουν το «ατίθασο» κράτος να υποχωρήσει και να συνεργαστεί. Αυτό το κάνουν εδώ και 50 χρόνια στην Κούβα, αλλά δεν τους βγήκε. Με τεραστιο κόστος βέβαια για το λαό της νησιωτικής χώρας. Ο τρίτος είναι συνδυασμός μεθόδων προκειμένου να πετύχουν τον εκτροχιασμό μιας χώρας προς συντηρητική, θεοκρατική και μιλιταριστική κατεύθυνση προκειμένου να επιβιώσει. Θυσιάζοντας τις φλοδοξίες της για δημοκρατία, αξιοπρεπές βιοτικό επίπεδο, πολιτισμό. Κάτι τέτοιο με μια πρόχειρη ματιά μπορεί να μοιάζει με ήττα, αλλά ουσιαστικά πρόκειται για τακτική νίκη. Αυτό το έχουν εν μέρει επιτύχει στο Αφγανιστάν (με τις εξαγωγές οπίου μεγαλύτερες παρά ποτέ) και φιλοδοξούν να πετύχουν και στο Ιράν.

    Ως προς τα ζητήματα των γυναικών, των θρησκειών, των μειονοτήτων κλπ, προφανώς ο τρόπος προσέγγυσης είναι διαφορετικός ανάλογα με την κουλτούρα από την οποία προέρχεται κάποιος. Αυτό δε σημαίνει πως έχουν όλοι δίκιο, ούτε ότι στο όνομα ανεκτικότητας μπορούμε να δεχόμαστε παραβίαση βασικών ανθρώπινων δικαιωμάτων. Η σωστή στάση, κατά τη γνώμη μου, πρέπει να είναι ταξική. Στα πλαίσια μιας τέτοιας αντίληψης λοιπόν, αν αναλάμβανα… κομισάριος εθνοτικών, θρησκευτικών και πολιτιστικών ζητημάτων (χαρτοφυλάκιο που κατείχε κάποτε ο σ. Βησαριόνοβιτς, αν δεν κάνω λάθος) θα θεσμοθετούσα πλήρη σεβασμό κάθε είδους ιδιαιτεροτήτων και μειονοτήτων, με την προϋπόθεση όμως ότι δεν παραβιάζουν άλλου είδους διαφορετικότητες και δεν αντιστρατεύονται τις θεμελιώσεις ιδεολογικές αρχές και πολιτικούς στόχους μας. Για παράδειγμα, αν υποθέσουμε πως στη Λαϊκή Δημοκρατία μας υπάρχει μια κοινότητα μουσουλμάνων, θα τους επιτρέψουμε να θρησκεύονται και να διατηρούν και τα έθιμα και τις παραδόσεις τους, χωρίς να τους στηρίζουμε οικονομικά γι’ αυτό το σκοπό και χωρίς να τους κάνουμε συναίτερους στην εξουσία (τους θρησκευτικούς ηγέτες εννοώ). Σε περιπτώσεις που υπάρχει σύγκρουση ανάμεσα στα τα «τω Καίσαρι» και τα τω «Θεώ», τον πρώτο και τελευταίο λόγο θα έχει ο… Καίσαρας. Δηλαδή η Λαϊκή Εξουσία. Αν π.χ. μέλη της κοινότητας θέλουν να μην στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολειο και να μη βγαίνουν οι γυναίκες τους από το σπίτι, αυτό δεν το ανεχόμαστε γιατί η ισότητα των δύο φύλων και το δικαίωμα στην εκπαίδευση είναι θεμελιώδεις αρχές και επιδιώξεις μας. Αν δεν συνετιστούν – οι ηγέτες τους – δε θα διστάσουμε να στείλουμε ακόμα και τον… Τζουκασβίλι και τον Ορτζονικίτζε να τους «πείσουν». Γιατί αυτό είναι προς το συμφέρον της τάξης. Πλήρης ισότητα, πρόσβαση στην εκπαίδευση, την υγεία, εργασία για όλους με επαρκές εισόδημα, πολιτισμός. Σεβασμός διαφορετικοτήτων και ιδιαιτεροτήτων ναι, εφόσον δεν αντιστρατεύονται το δίκιο και το συμφέρον της τάξης, δλδ του λαού.

    Θέλω να πιστεύω πως αυτά θα εγκριθούν ομόφωνα, και ζητώ να καταγραφεί στα πρακτικά 🙂

    Σχόλιο από tsalapeteinos — 6 Αυγούστου 2010 @ 1:16 πμ | Απάντηση

  27. Τσαλ ασφαλώς έχεις δίκιο ως προς το ότι «τώρα τούς έπιασε ο πόνος», αυτά όλα είναι γνωστά έδω και χρόνια – και ήδη στο γιουτούμπ υπάρχουν άπειρα τέτοια βίντεα και οι κήποι ακόμα εδώ είχαν ανεβάσει από την αρχή τού προηγούμενου μήνα στο ποστ για την Κούνεβα βίδεο με ανάλογες βαρβαρότητες, (γιατι όλ’ αυτά γίνονται και ξαναγίνονται) :

    ως προς τη λύση που προτείνεις, αφού σε βεβαιώσω ότι καταγράφτηκε στα πρακτικά, σε βεβαιώνω επίσης ότι λόγω προχωρημένου τής ώρας και… τών ποτών, θα επανέλθω 😉

    καληνύχτα (και μη σού πω τώρα να βάλεις το κλειδί κάτω απ’ τούς κάκτους γιατί κάτι παλαιόθεν μου θυμίζει αυτό 🙂 )

    Σχόλιο από χαρη — 6 Αυγούστου 2010 @ 2:12 πμ | Απάντηση

  28. άντε να το ξαναβγαλω εγώ το κλειδί!
    γενική δεοντολογική ενημέρωση με αφορμή το άρθρο τού time που είπες : πολύ κατατοπιστικό ποστ περί τού άρθρου, και με πλήθος (φριχτές) φωτογραφίες αναρτήθηκε προχτες και εδώ

    υγ: προς διευκρίνιση, τό παραπάνω βίντεο υπήρχε σε λινκ μέσα στην ανάρτηση για την Κούνεβα

    τελικά, επιτέλους εντέλει, άντε καλη( ; ) μας νύχτα

    Σχόλιο από χαρη — 6 Αυγούστου 2010 @ 2:26 πμ | Απάντηση

  29. Καλημέρα Χάρη και λοιποί συντρόφισσες/σύντροφοι

    Έγραψα πολλά και σε προκεχωρημένη ώρα και δεν είμαι σίγουρος αν βγάζουν νόημα, παρόλο που δεν είχα επήρεια από αλκοόλ ή άλλη κατάχρηση, μόνο από κούραση και… επαναστατικό οίστρο. Δεν είναι τυχαίο ότι ενημερώνομαι για τον δυτικό τύπο μέσω… Κούβας. Επίσης δεν είναι τυχαίο το… timing του Time. Σε μια δύσκολη καμπή του πολέμου στο Αφγανιστάν, που έχει ξεπεράσει σε διάρκεια αυτόν του Βιετνάμ. Επιπλέον πάνω στην αρνητική συγκυρία της διαρροής απορρήτων εγγράφων μέσω του Wikileaks και την αποπομπή του στρατηγού Πετρέους. Τα «γεράκια» είχαν απόλυτη ανάγκη να πιαστούν από κάπου, έστω σε επίπεδο εντυπώσεων. Πρώτα προκαλούν εμφυλίους πολέμους και χάος στις χώρες που παρεμβαίνουν, και μετά στέλνουν «ανθρωπιστικές» στρατιωτικές και οικονομικές αποστολές. Μοιάζει με την τακτική των πλουσιών, που πρώτα κατακλέβουν και πίνουν το αίμα των φτωχών και μετά τους πετάνε μερικά ψίχουλα σαν φιλανθρωπία. Και αυτά με το αζημιώτο, αφού τα έχουν αποτιμήσει με αντάλλαγμα διαφήμιση και υστεροφημία.

    ΥΓ: Παταθέτω και το άρθρο του Albert που αναλύει την κατάσταση στη Βενεζουέλα και άλλες χώρες που υφίστανται πίεση από την Αυτοκρατορία.
    http://www.zcommunications.org/venezuela-a-rock-and-a-hard-place-by-michael-albert

    Σχόλιο από tsalapeteinos — 6 Αυγούστου 2010 @ 8:34 πμ | Απάντηση

  30. «ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει σεξ όπως, όπου και με όποιον θέλει.»
    Αρκεί να θέλει και ο «όποιος», ε; 😆

    «De facto αυτό σε βάζει (ή βάζεις εσύ τον εαυτό σου) ένα σκαλάκι πιο πάνω από εκείνους, τους κοιτάς αφ’υψηλού. εσύ ξέρεις περισσότερα και καλύτερα.»
    Ναι αλλά, προσωπικά, την ίδια στάση έχω και τους «πολιτισμένους» Ευρωπαίους -πόσο μάλλον για τους Έλληνες. Ίσως σε διαφορετικά πεδία, αλλά την ίδια.

    «τα περί φρόϋντ τα αντιπαρέρχομαι… εσύ ειδικά δεν θά’πρεπε να τον παρεξηγείς με τέτοιο νικ γμτ»
    Το ανέπτυξα ήδη: «(και αυτά τα λέει ποιος, εγώ, ο Antidrasex. Μπουχαχα).»
    Αν και μια πρόταση δεν την λες και ανάπτυξη -παρεκτός και αν φταίει η νοσταλγία τους βυζιού της μάνας σου και το καταπιεσμένο γεγονός ότι ήθελες να το κάνεις μαζί της.

    Με τον κίνδυνο να θεωρηθώ ότι επαναλαμβάνομαι, προσυπογράφω και στηρίζω όσα λέει ο σύντροφος Τσαλ, τον αναγνωρίζω ως ιδεολογικό και θεωρητική ηγέτη και ξανα-μανα-δηλώνω έτοιμος να αναλάβω το επιχειρησιακό κομμάτι υπό την καθοδήγηση του. Και ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ.

    (που βρίσκεται την όρεξη να γράφεται τόσα και τέτοια σε έκταση σχόλια; Από που και τι stuff παίρνετε; ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΩ!)

    Σχόλιο από antidrasex — 6 Αυγούστου 2010 @ 8:42 πμ | Απάντηση

  31. @30 Antidrasex: Αγόρι μου, το Β’πληθυντικό, στο τέλος παίρνει -ε και όχι -αι.
    ΒρίσκετΕ την όρεξη, γραφετΕ τόσα σχόλια…. Αστοιχείωτο γουρουνι.

    Σχόλιο από antidrasex — 6 Αυγούστου 2010 @ 8:48 πμ | Απάντηση

  32. θέλω κι εγώ να συμφωνήσω με τον Τσαλ, σχεδόν απόλυτα. Εκεί που βάζω μια ένσταση είναι στην επίκληση της αρωγής των Τζουγκασβίλιδων. Πιστεύω πως όσο δύσκολο κι αν είναι, είναι εφικτό να πείσεις τον κόσμο πως είναι προς το συμφέρον τους όλες αυτές οι αξίες περί ισότητας, μόρφωσης κλπ, είναι δλδ εφικτό να αποσπάσεις το ακροατήριο των θρησκευτικών ηγετών, αφήνοντάς το βέβαια να πιστεύει στη θρησκεία του και να τηρεί τα έθιμά της. Τέτοια νομίζω πως ήταν η κατεύθυνση στη Χιλή, όπου πολλοί ιερωμένοι ακολουθούσαν και στήριξαν την πολιτική του Αλλέντε. Στην τελική, η θρησκεία μπορεί να μην είναι του γούστου μου, αλλά αν κάποιος θέλει να πιστεύει στη μετά θάνατον ζωή και τον παρηγορεί να πιστεύει στην ύπαρξη μιας ανώτερης δύναμης, δεν βλέπω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Αρκεί να μην συνδέει αυτή την πίστη με τη συνήθεια να δέρνει τη γυναίκα του και να τη στέρηση του σχολείου από τα παιδιά του.

    Αντιδρασέξ, ναι, εννοείται πως «πρέπει να θέλει και ο κάποιος», αλοίμονο!!
    όσο για το σχόλιο #30 😆 😆 😆 😆 😆

    Σχόλιο από Кроткая — 6 Αυγούστου 2010 @ 2:51 μμ | Απάντηση

  33. «αν κάποιος θέλει να πιστεύει στη μετά θάνατον ζωή και τον παρηγορεί να πιστεύει στην ύπαρξη μιας ανώτερης δύναμης, δεν βλέπω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.»

    Εμ, υπάρχει ένα μικρόοοο προβληματάκι. Γίνεται μεμψίμοιρος, θεωρεί ότι θα δικαιωθεί στην άλλη ζωή, ότι όλα είναι θέλημα της ανώτερης δύναμης και ΔΕΝ διεκδικεί στην τωρινή.

    Σχόλιο από antidrasex — 6 Αυγούστου 2010 @ 2:57 μμ | Απάντηση

  34. μόνο που με τις μεθόδους Τζουγκασβίλι που λέει ο Τσαλ δεν αλλάζει μυαλά. Απλά πάει να τσεκάρει αν όντως υπάρχει άλλη ζωη. Ενώ αν δοκιμάσεις να τον πείσεις, παίζει και να αλλάξει μυαλά.

    Α, εννοούσα το σχόλιο #31 πριν, το καταλάβατε φαντάζομαι! 🙂

    Σχόλιο από Кроткая — 6 Αυγούστου 2010 @ 3:56 μμ | Απάντηση

  35. καλημέρα σε όλες και όλους, αισθάνομαι τήν φριχτή και απεχθή ανάγκη πριν συμμετάσχω στην συζήτηση, και υπό τήν πίεση τών πραγμάτων, να κάνω ένα βιαστικό UPDATE εδώ στα σχόλια

    και ελπίζω να μπορέσω αργότερα να το ανεβάσω σαν ποστ (πνίγομαι από τα ασήμαντα γμτ) : (αν προλαβαίνει κάποια/ος άλλος ας κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί)

    Λοιπόν σύμφωνα με μέιλ που μού ήρθε τώρα Η SAKINEH ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΣΤΙΓΜΉ

    Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΣ ΣΕ ΙΡΑΝΙΚΉ ΦΥΛΑΚΗ

    εδώ

    στο παραπάνω άρθρο δίνονται επίσης πληροφορίες για τήν τωρινή (ψυχολογική) κατάσταση τής Σακίνεχ και σύνδεσμοι για μέιλ προς τούς ιθύνοντες τού ιράν

    Σχόλιο από χαρη — 6 Αυγούστου 2010 @ 4:22 μμ | Απάντηση

  36. παραθετω αμετάφραστο το κείμενο τού παραπάνω συνδέσμου που έδωσα, στο κομμάτι που έχει τό μηνυμα τής Sakineh από τή φυλακή :

    «(…) Campaigners are concerned about the safety of Mostafaei and his wife. We are also extremely concerned for Ashtiani’s life. The regime may be preparing to execute her within the next few days, particularly given that the Tabriz prosecutor has demanded her execution and is awaiting the Tehran high court’s confirmation.

    In her most recent heart-wrenching message, she says:

    “I am now quiet and sad because a part of my heart is frozen.

    The day I was flogged in front of [my son] Sajjad, I was crushed and my dignity and heart were broken.

    The day I was given the stoning sentence, it was as if I fell into a deep hole and I lost consciousness.

    Many nights, before sleeping, I think to myself how can anybody be prepared to throw stones at me; to aim at my face and hands? Why?

    I thank all of you from Tabriz Prison.

    Mrs [Mina] Ahadi, tell everyone that I’m afraid of dying. Help me stay alive and hug my children.”

    Σχόλιο από χαρη — 6 Αυγούστου 2010 @ 4:30 μμ | Απάντηση

  37. @Μενσεβίκα κρούπσκαγια, ήθελα να πω κρότκαγια

    Εντάξει μην παίρνετε τοις μετρητοίς τις απειλές περί Τζουκασβίληδων, κάθε καθεστώς έχει ανάγκη από… μαντρόσκυλα. Προφανώς ο πιο σωστός τρόπος είναι η πειθώς και εκπαίδευση. Αν όμως δεν είναι αποτελεσματικός, δηλαδή αν η άλλη πλευρά είναι εχθρική και αδιάλλακτη, δεν πρόκειται ποτέ να τους στρέψουμε το άλλο μάγουλο.

    Όσο για τα μεταφυσικά πιστεύω του καθενός, μπορεί να είναι σεβαστά κατά παρόμοιο τρόπο όπως οι ψυχικές ασθένειες. Εχθρός μας δεν είναι ο ασθενής, αλλά η αρρώστια. Όπως το θέτει σωστά και ο σ. Ορτζονικίτζε (aka antidrasex), η θρησκεία αποτελεί τροχοπέδη προς την πνευματική αλλά και υλική πρόοδο του ανθρώπου. Μπορεί να είναι ανεκτή σε κάποια πλαίσια, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να ενθαρρύνεται. Επιπλέον, πίσω από τα ποίμνια υπάρχουν πάντα οι «άγιοι» ποιμένες. Οι οποίοι συνήθως γίνονται όργανα της αντίδρασης και φορείς σκοταδισμού. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις, όπως η Θεολογία της Απελευθέρωσης, αλλά οι εξαιρέσεις δεν κάνουν τον κανόνα.

    Σε κάθε περίπτωση, αναλαμβάνω πλήρως την πολιτική ευθύνη απέναντι στην ιστορία σχετικά με τυχόν σκληρά μέτρα που μπορεί να χρειαστεί να πάρουμε. Επομένως εσείς οι απλοί απαράτσνικ δε χρειάζεται να σκοτίζεστε για κάτι τέτοια 😆

    Σχόλιο από tsalapeteinos — 6 Αυγούστου 2010 @ 8:41 μμ | Απάντηση

  38. Και μια μικρή διαρροή από το περίφημο Wikileaks…

    The CIA beckons and the media answer the call

    Σχόλιο από tsalapeteinos — 8 Αυγούστου 2010 @ 12:50 πμ | Απάντηση

    • «εξαιρετική» διαρροή Τσαλ
      αλλά «πήδηξα» πολλά για να σού απαντήσω τώρα
      θα ξανάρθω (χωρίς να πνίγομαι…στα ρηχά που λες κι εσύ… πάντως οι πνιγμοί είναι επικίνδυνα πράματα όπoυ κι αν γίνονται 😦 )

      (ως προς τήν διαρροή να προσθέσω μόνο πως – πέραν τού ότι ό,τι τραβάνε τώρα οι γυναίκες από τους ταλιμπάν είναι σαν να το τραβανε από τούς «ξύπνιους» τους αμερικάνους που τούς «έθρεψαν στον κόρφο τους» τότε με τα ψυχροπολεμικά κατά τής σοβιετίας (καλά, άλλοι μαλάκες αυτοί) – τώρα όντως, τις χρησιμοποιούνε ή δεν τις χρησιμοποιούνε για τον νέο τους πόλεμο («κατά τής τρομοκρατίας») οι αμερικάνοι, είναι πάντως καλό να ακούγονται και να φαίνονται τα βασανιστήρια στα οποία τις υποβάλλουν 👿 )

      Σχόλιο από χαρη — 8 Αυγούστου 2010 @ 1:27 πμ | Απάντηση

  39. ας επανέλθω λοιπόν κι εγώ (για τό γαμώτο) κι ενώ δεν είμαι καθόλου απαραίτητη (άργησα άλλωστε τόσο, που πέρασε μάλλον η επικαιρότητα τής συζήτησης)

    επιπλέον η μεν Κροτ που ουσιαστικά τροφοδότησε τα περισσότερα θέματα [σ.σ.: χωρίς (αυτοδιορθωνόμενα) ορθογραφικά (@αντιδρασέξ 😆 ) ή (αυτοαναιρούμενα) αρχειομαρξιστικά (@Πτηνό 😥 ) λαθάκια] ήδη ανεχώρησε προς Νότον (ποιον νότον ακριβώς μόνο δεν μάς διευκρίνισε) οι δε υπόλοιποι τα είπατε – με αυτάρκεια – μεταξύ σας – 😛

    ένα έχω να πω εγώ μόνο, ότι στο θέμα της θρησκείας πιστεύω πως η πειθώ δύσκολα πιάνει, γιατί ο έτσι θρησκευόμενος λύνει έντονα ψυχολογικά του προβλήματα, τα οποία η πειθώ δεν αρκεί για να τα αντιστρέψει ή να τα εξαφανίσει τέλος πάντων – και επιπλέον, επειδή όπως λέει και ο αντιδρασέξ «γίνεται μεμψίμοιρος» χάνει και το ελάχιστο μυαλό που πιθανόν να διέθετε αρχικά, ώστε να πειστεί…
    επιπλέον ούτε η απαγόρεψη πιάνει – τα τωρινά πρώην σοβιετικά καθεστώτα το αποδεικνύουν περίφημα : οι μόνες χώρες στην ευρώπη με πραγματικά φανατικούς θρήσκους σήμερα είναι αυτές – και όπως είπε η κροτ «με τις μεθόδους Τζουγκασβίλι δεν αλλάζει (ο θρήσκος) μυαλά»

    συνεπώς το μόνο που μάς μένει (Τσαλ) είναι να μάθουμε κι εμείς μαζί με τον Αντιδρασέξ «Από που και τι stuff παίρνετε;»

    (ήδη ο Silent επέστρεψε όπως θα είδατε και στα σχόλια τού παραπάνω – καμία σχέση με την απορία εμού και τού αντιδρασέξ αυτό τώρα – και έχει πολλά νεότερα – συνεπώς μεταφερόμαστε σίγουρα πλέον αλλού…)

    τό μόνο που εύχομαι είναι να μην υπάρξει κάνα δυσάρεστο νέο για τήν Ashtiani αύριο, γιατί αυτή η «ευγενής συμπεριφορά» τού ιράν να απελευθερώσει τή γυναίκα τού δικηγόρου, καταγίδα μού μυρίζει 👿

    Σχόλιο από χαρη — 9 Αυγούστου 2010 @ 1:06 πμ | Απάντηση

  40. H Shakine τελικά δεν θα εκτελεστεί.

    Σχόλιο από antidrasex — 9 Σεπτεμβρίου 2010 @ 3:54 μμ | Απάντηση

    • κάτι έμαθα κι εγώ από κει που ‘μουνα (σχεδόν χειμερινή κολυμβήτρια 😦 ) antidrasex, (μ’ αυτό απολογούμαι και την καθυστέρηση τής απάντησης – δες περισσότερα και στον «μέμνονα»), καλώς σε ξαναβρίσκω λοιπόν 🙂

      τώρα, μετά από τόσον καιρό, μάλλον να λέμε «όχι δια λιθοβολισμού» – η ποινή δυστυχώς νομίζω ακόμα επικρέμαται… και οπωσδήποτε για πολλούς άλλους ακόμα (πολλές άλλες…) –

      Σχόλιο από χαρη — 24 Οκτωβρίου 2010 @ 4:43 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: