σημειωματαριο κηπων

Νοέμβριος 27, 2009

gottfried von strassburg

    για έναν συγγραφέα με γνήσιο βάθος γενναίο πλάτος και λαμπερή, γήινη, γλώσσα σήμερα εδώ ο λόγος : 

   « (…) Αχ θε μου έλεος : πώς μέ τρελαίνει αυτό τό όνομα ! Αλλάζει και μπερδεύει τήν αλήθεια με τό ψέμα – μες στο μυαλό μου, και μπροστά στα μάτια μου. Η Ιζόλδη γελάει, τήν ακούν τ’ αυτιά μου, κι όμως ξέρω πού βρίσκεται η Ιζόλδη. Τά μάτια μου που βλέπουν τήν Ιζόλδη, δεν βλέπουν τήν Ιζόλδη. Η Ιζόλδη είναι μακριά μου και κοντά. Φοβάμαι, η Ιζόλδη μέ μαγεύει για δεύτερη φορά. (…) »

    και για ένα έργο που, κλείνοντας φέτος ο χρόνος, συμπληρώνει τά σίγουρα 800 χρόνια τής ζωής του ανάμεσά μας, και πιο μπροστά από μάς :

 
γοδεφρείδου από τό στρασβούργο : τριστάνος και ιζόλδη, 1210 μ. Χ.

Blog στο WordPress.com.

